زیباترین شهرهای گردشگری آسیا

زیباترین شهرهای گردشگری در قاره آسیا

مهرناز البرز
3 مرداد 1396
2 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
89 رای 4.05 / 5
همانطور که در مجله لوکس "condé nast traveler" درمورد 50 شهر زیبای جهان می خوانید، درمی یابید که زندگی شهری آسیا هرگز از سبک و سیاق خود دور نشده است. به نظر می رسد که این قاره زیبایی های منحصر به فردی دارد. از حوزه های مقدس گرفته تا برج های بتنی که زیاد هم مقدس نیستند. نزدیک به دوازده شهر آسیایی وجود دارند که زیبایی و جاذبه های گرشگری آنها با شهرهایی مثل نیویورک، لندن و پاریس برابری می کند. بوسان در این مطلب از زیباترین شهرهای گردشکری در قاره آسیا سفرمی را همراهی کنید!

1.هوشی مین (Ho Chi Minh City)

هوشی مین بزرگترین شهر ویتنام نمایانگر تضادهای یک کلان شهر مدرن و یک اثر ماندگار است. برج های مدرن اداری در کنار معابد پر زرق و برق و مجسمه های سنگی همگی بقایایی از تاریخ استعماری این شهر هستند. سباستین مداک هوشی مین را به عنوان 48 امین شهر زیبای دنیا به ثبت رساند.

2.بوسان (Busan)

بوسان بوسان یکی از شهرهای کره جنوبی، در واقع پاسخی است به لس آنجلس و میامی. با بخش وسیعی از سواحل شنی، جاذبه های ساحلی و صحنه های پر ازدحام و شلوغ از مردمی که در کنار ساحل تفریح می کنند، بوسان در رده 33 از زیباترین شهرهای جهان قرار گرفته است. یعنی قبل از دوبرونیک (محل فیلمبرداری فیلم بازی تاج و تخت " Game of Thrones") وین و کبک. بوسان دارای یکی از کثیفترین بازارهای املاک مسکونی در کره جنوبی می باشد.

3.شانگهای (Shanghai)

شانگهای رم، استکهلم، سانفرانسیسکو و ... قطعا نمی توانند از حیث زیبایی با پر جنب و جوش ترین و اصلی ترین شهر کشور چین مقابله کنند. با برخورداری از رده 23 ام در میان زیباترین شهرهای دنیا، شانگهای خط افقی وسیع، چشم اندازهای زیبا و مناظر سنتی و استعماری فراوانی برای ارائه دارد.

4.جایپور (Jaipur)

جایپور زیباترین شهر هند، جایپور در رده 21 ام از زیباترین شهرهای دنیا قرار دارد.

5.سنگاپور (Singapore)

سنگاپور از نظر ماریا شولنبارگر (Maria Shollenbarger) زیبایی سنگاپور هم برگرفته از طبیعت است و هم ساخته دست بشر می باشد. به همین دلیل سنگاپور 15 امین شهر زیبای دنیا محسوب می شود که در قاره آسیا استقرار یافته است. برای بازدید از جاذبه های شگفت انگیز این شهر تعلل نکنید.

6.کیوتو (Kyoto)

کیوتو کیوتو یکی از نفس گیر ترین شهرهای تاریخی ژاپن که به خوبی محفوظ مانده است، با برخورداری از 1600 معبد بودایی و 400 حرم شینتو، در رده 12ام از زیباترین شهرهای دنیا قرار دارد. امروزه قیمت املاک مسکونی در توکیو و کیوتو با توجه به افزایش سرمایه گذاری چینی ها رشد به سزایی داشته است.

7.هنگ کنگ (Hong Kong)

هنگ کنگ بالاتر از ونیز، هنگ کنگ به عنوان دومین شهر زیبای جهان شناخته شده است. زیبایی هنگ کنگ از زوایای بسیاری مشهود است. بر فراز آسمان خراش ها یا در هنگام گشت زنی با یک کشتی در اسکله ویکتوریا. اما بهترین مناظر این شهر از ارتفاعات بهتر پیداست.

8.اصفهان (Isfahan)

اصفهان اصفهان زمانی یکی از بزرگترین شهرهای جهان محسوب می شد. این شهر در قرن شانزدهم دارای نفوذ جهانی بسیاری بود و به آن لقب اصفهان نصف جهان "Isfahan is half the world” داده شده بود. امروزه اصفهان یکی از بزرگترین شهرهای کشور ایران به شمار می رود که بلوارهای عظیم و پر درخت، بناهای نفیس با معماری اسلامی، باغ های پنهانی ایرانی و ... دارد که برای گشت و گذار مناسب هستند. اصفهان در رده 43ام از زیباترین شهرهای جهان قرار دارد.

سفرمی شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت می نماید!

[video width="1280" height="720" mp4="https://blog.safarme.com/wp-content/uploads/2017/07/The-Most-Beautiful-City-In-Asia.mp4"][/video]