هواپیما با تخت خواب

سوییت کامل در هواپیما با تخت خواب رویایی

سفرمی
22 خرداد 1397
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
33 رای 4.13 / 5

سوییت کامل در هواپیما

هواپیما با تخت خواب و امکانات ویژه برای مسافرین پرواز از مهم‌ترین دست آوردهای قرن 21 ام است که اگر تجربه خرید بلیط هواپیما لوکس را داشته باشید، حتما این امکانات را در قالب سوییت کامل در هواپیما تجربه کرده اید. این هواپیماها نسبت به هواپیماهای معمولی دارای امکانات ویژه‌ای هستند تا مسافران در حین پروازهای طولانی از آرامش برخوردار باشند.

به عنوان مثال تصور کنید فردی قصد دارد از کشور استرالیا پروازی به کشور کانادا داشته باشد. فاصله‌ای که بین این دو کشور که در دو نیمکره قرار گرفته‌اند وجود دارد سبب می‌شود که زمان پرواز طولانی باشد؛ بنابراین مسافر باید تخت خوابی جهت استراحت در اختیار داشته باشد و یک مانیتور برای تماشای فیلم‌های سرگرم کننده در کنار صندلی او تعبیه شده باشد.

هواپیمایی با تخت خواب و امکانات ویژه برای مسافرین

تفاوت پرواز با هواپیماهای داخلی و بین المللی

پروازهای فرست کلاس یا بیزینس کلاس معمولی صندلی‌هایی ساده دارند و امکاناتی همانند یک وعده غذایی جهت پرواز حداکثر 2 تا 3 ساعته در اختیار مسافر قرار می‌دهند؛ اما در پروازهای فرست کلاس یا بیزینس کلاس بین المللی با توجه به این که افراد مختلفی از کشورهای گوناگون از این هواپیماها استفاده می‌کنند و زمان پرواز طولانی‌تر است، شرکت‌های هواپیمایی امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا با جلب رضایت مسافران بتوانند آن­ها را به مشتری همیشگی خودشان مبدل سازند. با سفرمی همراه باشید و با امکانات ایرلاین های ویژه بیشتر آشنا شوید.

تفاوت پرواز با هواپیماهای داخلی و بین المللی

سوییت کامل در هواپیما بریتیش ایرویز (British Airway's)

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز که یک شرکت انگلیسی است خدمات ویژه‌ای را در اختیار مسافرین این پرواز قرار می‌دهد. از مهم‌ترین امکانات این هواپیما می‌توان به صندلی‌های تختخواب‌شو آن اشاره کرد. با وجود این صندلی‌ها مسافران می‌توانند در طول مدت زمان پرواز استراحت کنند و با انرژی مضاعف در مقصد حاضر شوند. جهت حال رفاه مسافران یک مانیتور 23 اینچی نیز در مقابل آن‌ها تعبیه شده است که امکان کنترل از راه دور آن از طریق کنسول طراحی شده در کنار صندلی وجود دارد. با وجود این مانیتور مسافر تا انتهای مسیر سرگرم خواهد بود. این ایرلاین پروازهای فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی را ارائه می‌کند؛ که قیمت پرواز اکونومی نسبت به سایر کلاس های پروازی مناسب­تر است و با وجود امکانات رفاهی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد این گزینه برای بسیاری از مسافران ایده آل خواهد بود.

بریتیش ایرویز (British Airway's)

بریتیش ایرویز (British Airway's)

سوییت کامل در هواپیما ژاپن ایرلاینز (Japan Airline's)

ژاپن ایرلاینز نیز یک از برترین شرکت‌های هواپیمایی است که امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به گونه‌ای که مسافران هنگام استفاده از کلاس‌های پروازی ارائه شده توسط این ایرلاین تصور می‌کنند در منزلشان حضور دارند و تمام امکانات رفاهی برای آن‌ها فراهم شده است. این هواپیما با تخت خواب و صندلی های تختخواب‌شو  و مانیتور مناسبی نیز که به وسیله لمس کردن قابل کنترل می‌باشد، جهت پخش فایل‌های تصویری در مقابل مسافر طراحی شده است. در کنار صندلی نیز سوکت برق طراحی شده است که امکان شارژ کردن وسایل الکترونیکی مانند گوشی تلفن همراه را برای مسافر فراهم می‌کند.

ژاپن ایرلاینز (Japan Airline's)

قطر ایرویز (Qatar Airway's)

قطر ایرویز یکی از شرکت‌های هواپیمایی معتبر خاورمیانه است که به کشورهای متعددی در 5 قاره جهان پرواز دارد. صندلی‌های طراحی شده در کابین‌های هواپیما قابلیت تختخواب‌شو دارند. درون کابین‌های طراحی شده امکان ماساژ برای مسافران تعبیه شده است و سیستم مالتی مدیایی نیز جهت تماشای فایل‌های تصویری یا گوش دادن فایل‌های صوتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با انتخاب این ایرلاین می‌توانید سفری خاطره انگیز و آرام را تجربه کنید و از هوانوردی در آسمان همیشه نیلگون لذت ببرید.

قطر ایرویز (Qatar Airway's)

سوییت کامل در هواپیما ایرلاین کانتاس (Qantas Airlin)

ایرلاین کانتاس که یک شرکت هواپیمایی استرالیایی است نیز امکانت رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا سفری رؤیایی و هیجان انگیز را پشت سر بگذارند. صندلی‌های طراحی شده در این هواپیما قابلیت تختخواب‌شو دارند و مسافران در طول پرواز می‌توانند در حالت درازکش استراحت کنند. همچنین مسافران در طول پرواز می‌توانند از غذاهای متنوعی که در هواپیما سرو می‌شود بهره­مند شوند یا تجهیزات اضافی مانند لباس راحت، لوازم آرایش و ... را دریافت نمایند. در حین پرواز می‌توانید از سالن‌های طراحی شده برای آب گرم یا خدمات ماساژ نیز استفاده کنید.

ایرلاین کانتاس (Qantas Airlin)

ایرلاین کانتاس (Qantas Airlin)

تای ایرویز (Thai Airway's)

تای ایرویز یک شرکت هواپیمایی تایلندی است که خدمات پرواز به 80 مقصد گوناگون در 38 کشور جهان را ارائه می‌کند. درون کابین‌های هواپیماهای این ایرلاین صندلی‌های تختخواب‌شو طراحی شده‌اند که قابلیت ماساژ دارند. همچنین مانیتورهای لمسی نیز کنار صندلی‌ها وجود دارند تا مسافران در طول پرواز بتوانند فایل‌های موسیقی دلخواهشان را گوش کنند یا برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان را تماشا کنند. غذاهای متنوعی در منوها برای مسافران در نظر گرفته شده است که در طول پرواز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

تای ایرویز (Thai Airway's)

اتحاد ایرویز (Etihad Airways) و سوییت کامل در هواپیما

اتحاد ایرویز به عنوان شرکت بین المللی امارات متحده عربی توسط خاندان سلطنتی تأسیس شده است. کابین‌های طراحی شده در این هواپیما دارای اتاق نشیمن و اتاق خواب با تخت‌های دو نفره هستند. در این هواپیما دستشویی و حمام طراحی شده به صورت جداگانه هستند. هنگام استفاده از این ایرلاین تصور می‌کنید که در ارابه‌ای سلطنتی قرار دارید و بر فراز دریاها و دشت‌ها در حرکت هستید. در حین پرواز می‌توانید به استراحت بپردازید یا از امکانات تعبیه شده بهره بگیرید.

اتحاد ایرویز (Etihad Airways)

خلاصه

هواپیما با تخت خواب و امکانات ویژه برای مسافرین این امکان را فراهم می‌کند که مسافر در حین پرواز از آرامش خاطر کافی برخوردار باشد؛ بنابراین با صرف هزینه‌ای مناسب می‌توانید یک پرواز منحصر به فرد با کلیه امکانات رفاهی را در سوییت کامل در هواپیما به هنگام سفرهای بین المللی تجربه کنید.