رستوران های لیسبون

بهترین رستوران های لیسبون؛ پرتغال

سفرمی
19 خرداد 1398
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
1 رای 5 / 5

شکم گردی در رستوران های لیسبون پرتغال

لیسبون پرتغال شهری زیبا و تماشایی است که آشپزی غنی و غذاهای دریایی تازه اش بسیاری را به فکر سفر می اندازد! از آنجایی که لیسبون در حاشیه اقیانوس اطلس قرار گرفته؛ دور از ذهن نیست که غذاهای دریایی و محلی حرف اول را در این شهر بزنند. این کشور مملو از غذاخوری های متنوع و فوق العاده است. بی شک صرف غذا در بهترین رستوران های لیسبون تجربه ای فراموش نشدنی و دلچسب خواهد بود. جایی که ترکیب غذاهای سنتی و مدرن، طعم تازه و بی نظیری را به زیر زبان شما می آورد! اما در این میان شناخت رستورانی مناسب برای صرف غذاهای محلی پرتغال کار سختی است. در ادامه با سفرمی باشید تا با معروف ترین رستوران های لیسبون آشنا شوید. همین طور برای عزیمت به پرتغال می توانید از ما کمک بگیرید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی سر بزنید.

رستوران های لیسبون

رستوران آپارت | A Parte

رستوران آپارت لیسبون، رستورانی صمیمی با فضایی دلچسب است که برای علاقمندان فضاهای متفاوت گزینه ای ایده آل محسوب می شود! این رستوران بی نظیر را سرآشپزی برزیلی به همراه همسر پرتغالی اش در یک آپارتمان مسکونی در مرکز شهر افتتاح کردند. آپارات میهمانان خود را با طعم بی نظیر غذاهای محلی پرتغال و لیسبون آشنا می کند.در کنار غذاهای محلی، انواع غذاهای بین المللی نیز در رستوران آپارت طبخ و سرو می شوند که طعمشان فوق العاده است. اگر گذرتان به لیسبون پرتغال افتاد غذای محبوب آن شمشیرماهی گریل شده با میگو و گنوچی ایتالیایی را از دست ندهید.  آپارت از بهترین رستوران های لیسبون بوده که همه روزه به جز یکشنبه ها در وعده های ناهار و شام پذیرای شما خواهد بود!

آدرس رستوران آپارت: N 14C Avenida Defensores de Chaves, Lisboa, Lisboa, 1000-117, Portugal

رستوران آپارت | A Parte

رستوران بلکانتو | Belcanto

در اینجا همه چیز ترکیبی جذاب از سنت و مدرنیته است. بی شک رستوران بلکانتو از بهترین رستوران های لیسبون پرتغال است که نباید از آن غافل بمانید! وجود سرآشپزی محبوب و معروف "خوزه آویلز" نیز تصدیقی است که گردشگران و محلی ها را شیفته ی بلکانتو کرده است. هنگامی که خوزه آویلز سرآشپز خوش ذوق و قریحه تصمیم به افتتاح رستورانی جدید کرد، محل کنونی بلکانتو رستورانی قدیمی در مرکز شهر بود که با دست بردن او و طراحی های منحصر به فرد، تبدیل به یکی از مدرن ترین رستوران های بلکانتو شد. منوی رستوران مدام در حال تغییر و تحول است تا هر بار با غذاهای جدید پرتغالی شگفت زده شوید! فضاسازی و نورپردازی رستوران بلکانتو نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در کنار آن ترکیب رنگی سفید، قهوه ای و سبز سدری، جلوه ای خاص به فضا بخشیده است. بلکانتو با طعم بی نظیری از غذاهای پرتغالی و بین المللی، ناهار و شام پذیرای شما خواهد بود. این رستوران تنها به تجربه ای برای صرف غذا محدود نمی شود، بلکه تجربه ایست فرهنگی که چشمان شما را سیراب می کند.

آدرس رستوران بلکانتو : N10 Largo de São Carlos, Lisboa, 1200-410, Portugal

رستوران بلکانتو | Belcanto

رستوران تاوارس | Tavares

بدون شک صرف غذا در محیطی لوکس و مجلل با آینه کاری های خیره کننده، تندیس های طلایی و گچ بری های ظریف حسی شاهانه به شما دست می دهد! گویی در قرن های گذشته به سر می برید! رستوران تاوارس سال 1784 افتتاح شد و با این قدمت طولانی از قدیمی ترین رستوران های لیسبون به شمار می رود. این رستوران اشرافی با غذاهای کلاسیک و باکیفیت سنتی و پرتغالی در فضایی شیک و مجلل، لذتی وصف نشدنی را به شما هدیه می کند. رستوران تاوارس همه روزه و به هنگام شام پذیرای شما خواهد بود.

آدرس رستوران تاوارس: N R/C, 37 Rua da Misericórdia, Lisboa, Lisboa, 1200-270, Portugal

رستوران تاوارس | Tavares

رستوران نیکد لیسبون | Naked

رستوران نیکد لیسبون به هرکسی ثابت می کند که غذاهای گیاهی می توانند طعم و مزه ای فوق العاده داشته باشند! حتی گوشت خواران و ماهی دوستان هم شیفته ی این رستوران پرتغالی هستند. رستورانی که در هر زمانی از روز باز است و با گزینه های بی نظیرش پذیرای شما خواهد بود تا غذایی سالم اما لذیذ نوش جان کنید. از سالادهای متنوع و خوشمزه گرفته تا ترکیب های فوق العاده ای از گوجه فرنگی و بادمجان و تخم مرغ و ... رستوران نیکد لیسبون برای علاقمندان غذاهای دریایی نیز منویی ویژه تدارک دیده تا همه نوع سلیقه ای را راضی کند!

آدرس رستوران نیکد: R. da Escola Politécnica 85-87, 1200-279 Lisboa, Portugal

رستوران نیکد لیسبون | Naked

رستوران آلما | Alma

اگر می خواهید به سراغ یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های لیسبون بروید، رستوران آلما را از قلم نیندازید! رستورانی که همه چیز در طراحی آن متفاوت و منحصر به فرد است. از میزها و صندلی ها گرفته تا دیوار، نورپردازی ها، چیدمان و حتی غذاهای بی نظیر! رستوران آلما با دو سرآشپز مشهور دانیل کوستاو و انریکه ساپسوا پذیرای شما خواهد بود. این سرآشپزهای معروف از متدهای سراسر دنیا برای طبخ و سرو غذاهای سنتی پرتغال، مدیترانه ای، آسیایی استفاده می کنند تا با تنوعی گسترده طعم لذیذی از غذا را به میهمانان خود هدیه کنند. گیاهخواران نیز از غذاهای دلچسب این رستوران بی بهره نمی مانند زیرا که سرآشپزهای آلما منویی متفاوت برای علاقمندان رژیم های غذایی گیاهی تدارک دیده اند. رستوران آلما با گلچینی از غذاهای دلربا و فضایی زیبا موفق به کسب ستاره میشلن نیز شده که همین کیفیت غذاهای آن را تایید می کند! رستوران آلما همه روزه به غیر از دوشنبه ها در وعده ی ناهار و شام پذیرای شماست.

آدرس رستوران آلما: R. Anchieta 15, 1200-224 Lisboa, Portugal

 

رستوران آلما | Alma

رستوران پرادو | Prado

اگر از علاقمندان آشپزی و دنیای شکم گردی باشید، حتما تا به حال نام "آنتونیو گالاپیتو" از لندن را شنیده اید! سر آشپزی مشهور که کمتر از 30 سال سن دارد اما آوازه ی استعداد و غذاهایش بر کسی پوشیده نیست. این سرآشپز معروف سال 2017 به رستوران پرادو لیسبون پیوست تا با مدیریت خود تحولی بی نظیر در غذاها و طراحی داخلی رستوران ایجاد کند. آنتونیو گالاپیتو با ماموریت نوسازی و خلق غذاهای جدید وارد پرادو شد و تا به امروز توانسته با ترکیب جذابی از محصولات محلی و فصلی، غذاهای دلچسبی برای ذائقه های سخت پسند ایجاد کند! به شما پیشنهاد می کنیم از دسرهای فوق العاده ی رستوران پرادو غافل نمانید! بخصوص سیب زمینی شیرین با بستنی و عسل که طعم آن مدت ها از زیر زبانتان فراموش نمی شود. رستوران پرادو همه روزه به جز روزهای دوشنبه در وعده های غذایی ناهار و شام میزبان شماست.

آدرس رستوران پرادو: Tv. Pedras Negras 2, 1100-404 Lisboa, Portugal

رستوران پرادو | Prado

رستوران تاژیده | Tagide

تاژیده گزینه ای فوق العاده برای لوکس پسندان است! این رستوران یکی از بهترین رستوران های لیسبون است که قدمتی بیش از 30 سال دارد و ستاره میشلن، کیفیت آن را تضمین می کند. رستوران تاژیده لیسبون در خانه ای قدمتی متعلق به قرن هجدهم واقع شده که زرق و برق آن در نگاه اول شما را به خود خیره می کند! زیبایی و چیدمان فضای داخلی تاژیده در کنار غذاهای لذیذ و خوشمزه، ترکیبی ایجاد کرده که نمی توان به سادگی از آن گذشت! منوی غذاهای تاژیده بیشتر به سمت غذاهای محلی لیسبون پرتغال است اما غذاهایی با سبک و سیاق اروپای جنوبی و مدیترانه ای هم در آن می توان دید. صرف غذا در رستوران تاژیده لیسبون امتیازی ویژه است که مناظری خیره کننده و تماشایی را به هنگام تاریکی هوا و روشن شدن چراغ ها به شما هدیه می کند که لذت صرف غذا را برای شما دو چندان می کند. رستوران تاژیده لیسبون همه روزه به غیر از دوشنبه ها برای ناهار و شام میزبان شما خواهد بود.

آدرس رستوران تاژیده: Largo da Academia Nacional de Belas Artes 18-20, 1200-005 Lisboa, Portugal

رستوران تاژیده | Tagide

برای آشنایی بیشتر با این شهر می توانید مطلب «ده جای دیدنی شهر لیسبون پرتغال» مطالعه کنید. همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های دیدنی، مساجد تاریخی، رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید، شهرها و کشورهای مختلف و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده تا با آگاهی کامل سفری آسوده و متفاوت تجربه نمایید.