پردرآمدترین کشورها

7کشور پردرآمد در صنعت گردشگری را بشناسید

سفرمی
21 تیر 1397
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
12 رای 4.97119140625 / 5

پردرآمدترین کشورها از صنعت گردشگری و دلایل آن

یکی از پردرآمدترین صنایع در دنیای امروزه که اهمیت قابل توجهی برای کشورهای توریستی دارد، صنعت گردشگری است. همچنین این صنعت نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی هر کشور دارد. با سفر کردن گردشگران به نقاط گردشگری مختلف در سطح جهان، باعث می شود کشور مقصد از این راه درآمد خوبی کسب کند. در این مقاله قصد داریم تا برخی از پردرآمدترین کشورها از صنعت گردشگری را به شما معرفی کنیم.

پردرآمدترین کشورها در صنعت گردشگری

کشورهای بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که بخش اعظم درآمد آن ها از صنعت گردشگری به دست می آید. مردم نسبت به گذشته بیشتر به تفریحات و سرگرمی خود می اندیشند از این رو صنعت گردشگری رشد قابل توجهی داشته است و در کسب درآمد اهمیت قابل توجهی برای کشورهای مختلف دارد. علاوه بر اینکه گردشگری از لحاظ اقتصادی تأثیری مثبت در کشور توریستی دارد می تواند بر شرایط اقتصادی آن ها نیز تأثیر بگذارد. در این مقاله با تعدادی از پردرآمدترین کشورها از صنعت توریستی آشنا خواهید شد.

صنعت گردشگری

ترکیه یکی از پردرآمدترین کشورها از صنعت گردشگری

این کشور در بین پردرآمدترین کشورها از صنعت گردشگری رتبه دهم را دارد. درآمد سالانه ترکیه از این صنعت چیزی حدود 27.7 میلیارد دلار است. در این کشور توریستی تعداد زیادی جاذبه گردشگری وجود دارد به همین دلیل سالانه میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر می باشد که به تور ترکیه می روند. یکی دیگر از دلایل جذب توریست ها به این کشور نوع فرهنگ مردم ترکیه است. مردم این کشور بسیار مهمان نواز هستند. همچنین یکی از مناطق مورد علاقه مسافران در این کشور سواحل بسیار زیبای این کشور می باشند.

استانبول

ماکائو

ماکائو نیز یکی دیگر از پردرآمدترین کشورها در صنعت گردشگری است. درآمد این کشور نیز به طور سالانه از صنعت گردشگری 27.8 میلیارد دلار است. بهترین زمان مسافرت به این کشور از شهریور تا آذر می باشد به این دلیل که در این مدت زمان تعداد زیادی جشن، شادی و تفریحات در این کشور برگزار می شود. فرهنگ این کشور ترکیبی از فرهنگ مردم پرتغال و چینی است. در این کشور تعداد زیادی هتل و رستوران مشهور وجود دارد که از گردشگران به خوبی پذیرایی می کنند.

ماکائو

استرالیا

این کشور نیز یکی از کشورهای پیشرفته در صنعت گردشگری است و سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد. متوسط درآمد این کشور نیز از صنعت گردشگری سالانه 31.4 میلیارد دلار است. جاذبه های گردشگری در این کشور از جمله پارک، کتابخانه و موزه می باشند. علاوه بر مناطق گردشگری در این کشور، استرالیا دارای طبیعت بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشد و یکی دیگر از دلایل جذب گردشگران به این کشور همین موضوع است.

استرالیا

بریتانیا یکی از پردرآمدترین کشورها از صنعت گردشگری

درآمد این کشور نیز از این صنعت سالانه 36.115 میلیارد دلار است. جاذبه های گردشگری این کشور در سطح جهان بسیار معروف و مشهور می باشند. لندن یکی از پربازدیدترین شهرهای این کشور می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی از جمله رستوران، هتل و دیگر مناطق گردشگری در این شهر وجود دارند. یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری این کشور برج لندن است. صنعت گردشگری در این کشور بسیار غنی است و امکاناتی فوق العاده پیشرفته در اختیار گردشگران قرار می دهد.

لندن

تایلند

تایلند نیز یکی از پردرآمدترین کشورها در صنعت گردشگری است. درآمد سالانه این کشور از صنعت گردشگری حدوداً 42.1 میلیارد است. بهترین زمان برای مسافرت به تایلند ماه های آذر تا بهمن است چون آب و هوا در این ماه های سال عالی می باشد. هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری و فرهنگی این کشور بسیار ارزان است. این کشور همچنین برای زوج ها یکی از مناطق عالی برای سفرهای ماه عسل است. این کشور در بین پردرآمدترین کشورها از صنعت گردشگری رتبه ششم را دارد.

تایلند

فرانسه

این کشور نیز یکی از کشورهای پردرآمد از صنعت گردشگری است. میزان درآمد سالانه این کشور 56.1 میلیارد دلار است. سالانه تعداد زیادی از گردشگران جهت بازدید از مکان های گردشگری، آشنایی با آداب و رسوم، چشیدن غذاهای خوشمزه و لذیذ، آشنایی با فرهنگ این کشور و همچنین رفتن به فروشگاه های مختلف، کافه ها و هتل های عالی و زیبا به این کشور سفر می کنند. در کشور فرانسه حدود 37 میراث جهانی در سازمان بین المللی یونسکو به ثبت رسیده اند.

فرانسه

اسپانیا

این کشور در بین پردرآمدترین کشورها در صنعت گردشگری رتبه دوم را دارد. درآمد سالانه این کشور از این صنعت 60.4 میلیارد دلار است. سیاست ها و قوانین خوب این کشور یکی از دلایل جذب گردشگران به این کشور است. هر ساله تعدادی زیادی جشن و تفریح در این کشور برگزار می شوند.

اسپانیا

شما می توانید با مراجعه به سایت گردشگری سفر می، اطلاعات خود را در زمینه ی گردشگری و سفر تکمیل نموده و سفری با کیفیت و خوش را تجربه کنید.

همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در هر کجای دنیا به سایت سفرمی مراجعه نمایید.