اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

سفری آسوده با اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

سفرمی
27 دی 1397
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
5 رای 5 / 5

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و تقاضا و گسترش استفاده از اینترنت، سفر برای گردشگران نیز به آسانی انجام می شود. این پیشرفت تکنولوژی به شما کمک می کند تا برای خرید بلیط هواپیما دیگر مانند سال های گذشته، نیازی به رد کردن ترافیک و مراجعه به مرکز شهر و آژانس های مسافرتی نداشته باشید! بی آنکه زمان خود را در صف های طولانی آژانس های هواپیمایی تلف کنید می توانید از اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما استفاده نموده و تنها با چند کلیک ساده، بلیط هواپیما خود را به راحتی خریداری نمایید!

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

خرید آسان از اپلیکشن خرید بلیط هواپیما سفرمی

فرقی نمی کند هدف شما از سفر آفتاب گرفتن در سواحل آنتالیا باشد یا قدم زدن در کوچه پس کوچه های پاریس، برای جلسات کاری به چین بخواهید بروید یا که تنها برای خوشگذرانی! مشغله های بسیار داشته یا مدام در حال سفر باشید و زمان کافی برای مراجعه به آژانس های مسافرتی نداشته باشید؛ اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمی آسوده ترین راه خرید بلیط هواپیما را پیش پای شما می گذارد.

اپلیکیشنی که قابل نصب بر روی تلفن همراه یا تبلت شماست تا بتوانید در هر زمان و مکان آژانس مسافرتی سیار را در جیب خود به همراه داشته و به سهولت از تمامی خدمات مربوط به خرید بلیط هواپیما، رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و کنسلی بلیط استفاده نمایید.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمی، معتبرترین سامانه رزرواسیون آنلاین با ارائه خدمات به صدها مشتری این امکان را برای شما فراهم نموده تا در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک بلیط هواپیما خود را خریداری نمایید. تنها کافیست اپلیکیشن سفرمی را از بازار، گوگل پلی، سیب اپ و غیره دانلود و نصب نموده تا تجربه ای شیرین و آسوده از سفر داشته باشید.

پس از باز نمودن اپلیکیشن خرید بلیط سفرمی، در بخش پرواز، اطلاعات مربوط به مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و بزرگسال را تکمیل نموده تا پس از جستجو میان شرکت های هواپیمایی مربوطه، ارزانترین نرخ پروازهای موجود را برای شما به نمایش در بیاید.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

امکانات اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

  • شما می توانید بلیط هواپیما خود را با در دست داشتن کارت شبکه شتاب خریداری نمایید و بلیط صادرشده خود را به صورت آنی و در لحظه مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی حرفه ای سفرمی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، در تمامی مراحل خرید و حتی پس از خرید برای راهنمایی شما حاضر می باشند.
  • امکان استرداد بلیط در اپلیکیشن بلیط هواپیما فراهم شده است. در رابطه با پروازهای چارتری قوانین استرداد به این صورت است که تا ساعت 12 ظهر 2 روز قبل از پرواز70% ، تا ساعت 12 ظهر یک روز قبل از پرواز 80% ، از ساعت 12 ظهر 1 روز قبل از پرواز تا 480 دقیقه پیش از پرواز جریمه کامل می شوند. جالب است بدانید که اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما امکان کنسلی آنلاین را برای مسافران فراهم کرده است. با وارد نمودن شماره تلفن همراه و ایمیل، تغییرات احتمالی در رابطه با پروزهای سیستمی و چارتری از طریق پیام کوتاه و ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  • اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمی این امکان را برای شما فراهم آورده تا در حساب کاربری خود به تیکت ها و پروازهای خود دسترسی داشته و بتوانید بلیط هواپیما خود را به صورت فایل پی دی اف دریافت نمایید. تغییر رمز عبور، شارژ حساب، پیگیری خرید، کد تخفیف از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن سفرمی می باشد.
  • همانگونه که گفته شد اپلیکیشن بلیط هواپیما سفرمی قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید (Android) و آی. ا. اس (Ios) بوده و به راحتی می توانید آن را از طریق بازار، گوگل پلی، سیبچه، سیب اپ و یا از طریق سایت سفرمی دانلود و نصب نمایید.
  • تمامی پروازها در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما برای شما به نمایش در می آید؛ از این رو می توانید با توجه به بودجه موردنظر، در کم ترین زمان ممکن با چند کلیک بلیط هواپیما را خریداری نمایید.
  • اپلیکیشن خرید بلیط دارای سیستم اطلاع رسانی نیز می باشد! به این صورت که شما می توانید مبدا و مقصد، بازه زمانی و قیمت موردنظر خود را وارد نموده و ثبت نهایی کنید تا زمانی که پروازی در بازه زمانی شما به قیمت موردنظر رسید، شما از طریق نوتیفیکیشن آگاه شوید.
  • دعوت به دوستان از دیگر قابلیت های اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سفرمی که تنها کافیست سفرمی را به دوستان خود معرفی نموده تا در ازای ثبت نام و اولین خرید، مبلغ 10000 تومان از طرف شما هدیه گرفته و شما نیز یک کد 15000 تومانی از اپلیکیشن سفرمی جایزه دریافت نمایید.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما