با تفریحات خانواده سلطنتی سوئد آشنا شوید!

سفرمی
6 مرداد 1397
49 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
1759 رای 3.77 / 5

خانواده سلطنتی سوئد چگونه و در کجا تفریح می کنند؟

یکی از کشورهای سردسیر که در بخش شمالی اروپا و شبه جزیره اسکاندیناوی قرار گرفته است سوئد است. این کشور در گذشته قلمرو وایکینگ ها بوده و از لحاظ وسعت چهارمین کشور بزرگ اروپا است که جمعیت آن بالغ بر 10 میلیون نفر است. از آنجا که نقاط شمالی این کشور سردسیر است اکثر جمیعت آن در بخش های جنوبی این سرزمین زندگی می کنند. و خاندان برناندوت که خانواده سلطنتی سوئد هستند از سال 1818 میلادی بر این کشور حکومت می کنند.

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با تفریحات خانواده سلطنتی سوئد آشنا شوید.

خانواده سلطنتی سوئد

محل استقرار خانواده سلطنتی سوئد

این خانواده سلطنتی در قصر دروتنینگهولم که در یکی از جزیره های مجمع الجزایر استکهلم قرار دارد ساکن هستند و از این رو تفریحات آن ها اغلب در همین قصر انجام می شود. این قصر در اواخر قرن شانزدهم ساخته شده است و از سال 1981 تا بعد محل سکونت خانواده سلطنتی سوئد بوده است. این کاخ در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. امکان بازدید از این کاخ در تمام سال برای عموم مردم فراهم شده و تنها اتاق های بال جنوبی که مختص خانواده سلطنتی سوئد می باشد امکان بازدید ندارند. این خانواده تفریحات مختلفی دارند که در این مقاله به طور مختصر برخی از مراسم هایی که آن ها شرکت کردند را برای شما آورده ایم.

کاخ دروتنینگهولم

کاخ دروتنینگهولم

شرکت خانواده سلطنتی در مراسم افتتاحیه پارلمان سوئد

چندی پیش خانواده سلطنتی سوئد در مراسم افتتاحیه پارلمان این کشور شرکت کردند.پس از خانواده ی سلطنتی سوئد یکی از اعضای این خانواده پرنس کارل فلیپ 37 ساله که از ازدواجش با سوفیا هلکویست یک سال می گذرد توجه بسیاری از رسانه های اروپایی را به خود جذب کردند. هر چند خانواده سلطنتی سوئد از جمله خانواده های سلطنتی هستند که به دلیل اینکه کارل گوستاو شانزدهم قدرت سیاسی زیادی ندارد مطرح نیستند اما باز هم موفق شده اند تا توجه رسانه های زیادی را در مراسم های مختلف به خود جلب کنند. حضور این عروس و داماد جنجالی در مراسم افتتاحیه پارلمان سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفت و تصاویری از این زوج در رسانه ها منتشر شد.

شرکت خانواده سلطنتی در مراسم افتتاحیه پارلمان سوئد

شرکت خانواده سلطنتی در مراسم افتتاحیه پارلمان سوئد

حضور خانواده سلطنتی در مراسم اهدای جایزه نوبل

مراسم اهدای جوایز نوبل در سال گذشته در استکهلم سوئد برگزار شد و خانواده سلطنتی سوئد نیز در آن شرکت کردند. پرنس های این خانواده سلطنتی در این مراسم بر سر خود تاج الماس گذاشته بودند و از جواهرات زیادی استفاده کرده بودند. در این مراسم برندگان جوایز نوبل در رشته های علمی از جمله پزشکی، اقتصاد، فیزیک و شیمی جوایز خود را از دست پادشاه سوئد دریافت کردند. مراسم اهدای جوایز نوبل در یک سالن کنسرت در حضور 1300 مهمان و خانواده سلطنتی سوئد برگزار شد همچنین در این مراسم هزاران رز صورتی و آماریلیس قرمز از سمت شهر سان ریمو که خالق جایزه نوبل در آن درگذشته بود به شرکت کنندگان اهدا شد.

حضور خانواده سلطنتی در مراسم اهدای جایزه نوبل

تماشای بازی هندبال

یکی از تفریحات خانواده سلطنتی سوئد تماشای زنده ی بازی های المپیک و سایر بازی ها می باشد . به صورتی که ملکه سیلویا و کارل گوستاف شانزدهم پادشاه سوئد به تماشای زنده بازی هندبال المپیک در ورزشگاه نشستند و با حالت های مختلف صورتشان سوژه ی عکاسان و خبرنگاران بسیاری شدند.

تماشای بازی هندبال

تماشای بازی هندبال

شرکت در مراسم ویکتوریا داجن

این خانواده سلطنتی همچنین در مراسم ویکتوریا داجن در یکی از شهرهای سوئد شرکت کردند. در این مراسم عروس جنجالی خانواده سلطنتی سوئد با تاپی سفید و دامن مشکی در کنار همسر خود و خواهر شوهر خود مدلین نشسته بود.

شرکت در مراسم ویکتوریا داجن

سفرهای خانواده سلطنتی سوئد

یکی دیگر از تفریحات این خانواده سلطنتی رفتن به سفرهای خارج از کشور می باشد به طوری که پرنس ویکتوریا به همراه همسر خود دنیل در آخرین سفر خود به مونیخ آلمان رفتند و لحظاتی شاد و خوش را در آن جا سپری کردند.

سفرهای خانواده سلطنتی سوئد

تولد استلا پرنسس کوچولو خانواده سلطنتی

جالب است بدانید یکی دیگر از تفریحات این خانواده بزرگ سلطنتی گرفتن جشن تولد می باشد. در 23 فوریه 2018 مراسم تولد بسیار باشکوهی در حضور تمام اعضای خانواده سلطنتی سوئد برای پرنسس کوچولوی این خانواده سلطنتی برگزار شد که در بخشی از این مراسم استلا با لباس های محلی ظاهر شده است . لحظاتی بسیار خوش را در این مراسم سپری کردند.

تولد استلا پرنسس کوچولو خانواده سلطنتی

یکی دیگر از مراسم هایی که این خانواده سلطنتی برگزار کردند جشن تعمید برای عضو جدید در خانواده سلطنتی بود .به تازگی کارل فیلیپ و پرنس سوفیا صاحب فرزند بسیار زیبایی شده اند.

غسل تعمید

همانطور که این خانواده به خوشی ها و داشتن لحظات شاد خود اهمیت می دهند به شادی مردم نیز اهمیت داده و در مراسمی از جمله اهدای جوایز نوبل و افتتاحیه پارلمان شرکت می کنند.

همراه سایت سفرمی بوده و اطلاعات گردشگری داخلی و خارجی خود را تکمیل نموده و سفرمی امن و آسوده را تجربه نمایید.