نمایشگاه جیتکس

تور نمایشگاه جیتکس دبی 2018

اسماعیلی
22 شهریور 1397
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
1 رای 5 / 5

نمایشگاه جیتکس که در شهر دبی از سال 1981 میلادی هر ساله در زمینه آی تی سی و کامپیوتر برگزار می شود در حال حاضر بزرگترین جشنواره خاورمیانه محسوب می شود. حضور نمایندگانی از عموم کشورهای جهان، نمایشگاه جیتکس را تبدیل به یک نمایشگاه جهانی با استانداردهای بین المللی کرده است بطوریکه شرکت ها آخرین دستاوردهای فنی و علمی خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند. در سال گذشته ( 2017) این نمایشگاه با حضور 5000 غرفه از 70 کشور برگزار شد.

نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس دبی یا (SMART EVENT)

هفته فناوری GITEX با همکاری Konduko، این راه حل هوشمندانه جدید را ارائه داده؛ تا بازدیدکنندگان از غرفه های نمایشگاه جیتکس  اطلاعات دیجیتال درباره محصولات غرفه ها را دریافت کنند و از طرفی نیز  تجزیه و تحلیل مشتریان را برای غرفه داران نمایشگاه فراهم کرده است. حضور شما در نمایشگاه جیتکس دبی به معنای حضور در یک رویداد هوشمندانه وخلاق  (SAMART EVENT) است. در واقع با ثبت امضای الکترونیکی خود در نمایشگاه جیتکس دبی دیگر نیازی به همراه آوردن تعداد زیادی بروشور ، کاتالوگ و... نیست؛ کافیست  در استند نمایشی تان فقط از امصای هوشمند خود استفاده کنید و در پایان هرروز تمام اطلاعات لازم را در ایمیل خود دریافت نمایید. در این ایمیل دریافتی در واقع شما تنها اطلاعات غرفه های مورد علاقه خود را که در نمایشگاه جیتکس دبی بازدید کرده اید ؛ بدون وجود هیچگونه هرزنامه و اطلاعات مازاد دریافت می کنید.همچنین می توانید از این طریق پیگیری کنید که چه زمانی از کدام یک از غرفه های نمایشگاه جیتکس دبی بازدید کرده اید و در انتها می توان عنوان کرد  شما بدون هیچگونه محدودیت می توانید کارت کسب و کار مجازی خود را با غرفه داران نمایشگاه جیتکس دبی که بازدید کرده اید مبادله کنید. 

محصولات نمایشگاه جیتکس

افراد با حضور در این نمایشگاه می توانند با جدیدترین تکنولوژی ها و محصولات روز دنیا نظیر پهبادها ( هواپیماهای بدون سرنشین) ، دوربین منطقه، تکنولوژی لیزر، رسانه های دیجیتال، ربات ها، بازی های رایانه ای،  چاپ سه بعدی، سخت افزار و نرم افزار، جدیدترین لپ تاپ ها و لوازم صوتی و تصویری، لوازم جانبی و اینترنت آشنا شوند. نمایشگاه جیتکس فرصت خوبیست برای افرادی که قصد دریافت نمایندگی و یا سفارش محصول از شرکت های معتبر را دارند.

نمایشگاه جیتکس

زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی 2018

36 امین دوره برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی در سال 2018 برگزار می شود.این نمایشگاه در تاریخ 14 الی 18 اکتبر معادل  22 الی 26 مهر 97 با حضور فعالان حوزه تکنولوژی و فناوری برگزار می گردد.

برای دریافت کاتالوگ و نقشه نمایشگاه جیتکس دبیGITEX-2018-Media-Pack_Screen-Plan-pub کلیک کنید

نمایشگاه جیتکس

مدارک مورد نیاز برای  سفر به دبی

  • گذرنامه با 7 ماه اعتبار

موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی 2018

موضوعات ارایه شده در نمایشگاه جیتکس 2018 برای علاقمندان به حضور در آن اعلام شده است. علاقمندان به تکنولوژی های مصرف کننده، سخت افزار و نرم افزار، cloud ، Golfcomms ، چاپ سه بعدی،  رباتیک، پلت فرم های تخصصی تجارت برای توزیع کننده های گوشی های همراه می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

نمایشگاه جیتکس جیتکس دوبی

برای شرکت در این نمایشگاه می توانید بلیط هواپیما دبی را از سایت سفرمی تهیه کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما و  رزرو هتل  و ویزا در قالب تور  و نیز کشب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 43676 داخلی 222 تماس حاصل فرمایید.