از کدام مرکز خرید استانبول خرید کنیم؟

از کدام مرکز خرید استانبول خرید کنیم؟

mr javad kazemi
17 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
2 رای 4.5 / 5

 

از کدام مرکز خرید استانبول خرید کنیم؟

از اصلی ترین تفریحات هر شهری، رفتن به بازار و مراکز خرید آن است. حال فکر کنید به بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه هم سفر کرده باشید! میشود به بازارهای این شهر سر نزد؟ معلوم است که نه. اتفاقا باید به مراکز خرید رنگارنگ آن بروید و با اجناس خاصی که فقط مختص به این منطقه است، آشنا شوید. در استانبول می توانید برخی از اقلام را ارزان تر از داخل کشور تهیه کنید. از آن جایی که موقعیت جغرافیایی استانبول به گونه ایست که به راحتی به دو قاره آسیا و اروپا دسترسی دارد، اجناس گسترده ای از سراسر جهان با قیمت های مناسب در این شهر گرد هم می آیند. به همین دلیل می توانید علاوه بر تماشای دیدنی های جذاب استانبول، یک خرید به یادماندنی نیز داشته باشید.

خرید مارک های معروف با تخفیف های استثنایی

برندهای معروف در انتهای هر فصل فروش ویژه و تخفیف های استثنایی میگذارند تا جا برای طرح های جدید خود باز کنند. حراج ها معمولا در عیدها و روزهای مهم سال نیز برگزار می شود. از اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه می توانید اجناس برندهای مطرح را با 30 تا 70 درصد تخفیف خریداری کنید. اگر دلتان می خواهد از این تخفیف ها بهره مند شوید، تور استانبول خود را در اواخر دسامبر رزرو کنید.

مراکز خرید اروپایی-آسیایی استانبول

همانطور که می دانید استانبول از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده. برخی از این مراکز خرید در بخش اروپایی و برخی دیگر در بخش آسیایی قرار گرفته اند.

مرکز خرید جواهر استانبول Istanbul Cevahir AVM

به خیابان بیوکدره در منطقه شیشلی که بروید، به مرکز خرید بسیار بزرگی با مساحت 62 هزار متر مربع می رسید. این مرکز خرید که تا سال 2011 به عنوان بزرگترین مرکز خرید قاره اروپا بود، امروزه با 343 مغازه خود در 6 طبقه، مکانی برای خریدهای لاکچری و با کیفیت شده است. 12 سالن سینما در مرکز خرید جواهر استانبول وجود دارد که اکثر اوقات صندلی های آن پر است. مشتاقان فیلم و سینما زودتر از همیشه این صندلی ها را پر می کنند. در مرکز خرید جواهر، شما می توانید یک ناهار یا شام دلچسب را نوش جان کنید. کافی است به یکی از 43 رستورانی که در این مرکز وجود دارد، بروید. سالن بولینگ و ترن هوایی و ... هم برای سرگرمی بیشتر بازدیدکننده ها تعبیه شده است. بسیاری از افرادی که بلیط هواپیما برای استانبول تهیه می کنند، مرکز خرید جواهر استانبول را در برنامه های بازدیدی خود از این شهر زیبا قرار می دهند.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول Profilo AVM

مرکز خرید پروفیلو هم دست کمی از مرکز خرید جواهر ندارد. به همان اندازه مدرن و رقابتی! این مرکز خرید ابتدا 75000 متر مربع بوده و بعد از نوسازی 110 هزار متر مربع دیگر به مساحت آن اضافه شده است. در حال حاضر بهترین فروشگاه ها در این مرکز خرید قرار گرفته اند. همچنین مرکز ویزا بریتانیا و سوئیس نیز در این پروفیلو واقع شده است. تئاترهایی که در سالن تئاتر پروفیلو برگزار می شود همیشه مورد استقبال مردم ترک زبان واقع می شود. اگر شما هم به تئاتر به زبان ترکی علاقه دارید، سالن تئاتر پروفیلو را از دست ندهید.

مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon AVM

مرکز خرید کانیون در سال 2006 ساخته شد اما از همان اول، هدفی والاتر از یک مرکز خرید ساده در دل داشت. معماری خاص و مدرن این مرکز باعث شد تا برنده جایزه معماری نمای شهری شود. کافه های مشهور استانبول و رستوران های با کیفیت و به نام این شهر را می توانید در این مرکز خرید، یک جا ببینید. در 160 فروشگاهی که در این مرکز وجود دارد، برندهای مطرحی همچون سواروسکی، هاروی نیکولز و تیلور نمایندگی دارند. اما نگران نباشید! قیمت ها در این مرکز خرید زمین تا آسمان با تصور شما فرق می کند. تنوع برندها و رقابتی که بین آن هاست، باعث شده تا قیمت های اجناس با کیفیت، در مرکز خرید کانیون شکسته شود. امیدواریم از حضور در این مرکز خرید لاکچری، نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول Beyoglu Shopping Center

این مرکز خرید محبوبترین مرکز خرید در استانبول به جهت موقعیت جغرافیایی ویژه آن است. در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال که بیشتر توریست ها در این منطقه پرسه می زنند، می توانید مرکز خرید بی اوغلو ایش را پیدا کنید. خرید لباس و پوشاک از این مرکز خرید به شما پیشنهاد می شود.

مرکز خرید وادی استانبول Vadistanbul Shopping Mall

اگر می خواهید سوغاتی ترکی و کالاهای زینتی تهیه کنید، حتما به وادی استانبول بروید. این مرکز خرید لاکچری علاوه بر اینکه تجربه خریدی به یادماندنی را به یادگار می گذارد، هیجان را به شما می بخشد. می توانید از استخر و جکوزی آن استفاده کنید و یک روز ورزشی را در باشگاه های بدنسازی آن بسازید.

مرکز خرید اوت لت استارسیتی OUTLET STARCITY

این مرکز خرید مجموعه ای حراجی های برندهای معروف است. درواقع این مرکز بعد از تاسیس با قیمت مناسبش در میان مردم جا افتاد. نزدیکی این مرکز به فرودگاه آتاتورک نیز برای توریست ها موقعیت مناسبی است تا خریدی ارزان و بی دغدغه داشته باشند. در این مرکز خرید انواع برندهای لباس ورزشی، لوازم دکوری، لوازم آشپزخانه و لباس های کودک وجود دارد. همچنین سالن بولینگ و سینما نیز در این مرکز فعالیت دارد.

مرکز خرید اوت لت استارسیتی

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم با اینکه در بخش آسیایی این شهر قرار گرفته اما زیبا و مدرن ساخته شده است. این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید استانبول تا به امروز است. فروشگاه های ورزشی مطرح دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر می خواهید یکی از برندهای تامی هیلفیگر، زارا، پیر کاردین و آدیداس را تهیه کنید، به پالادیوم استانبول بروید.

مرکز خرید فروم استانبول

هر چیزی که پیدا نمی کنید را در این مرکز خرید بیابید. این مرکز خرید کمیاب ترین کالاها را گرد هم آورده که خرید از آن تجربه ای بی نظیر و به یادماندنی خواهد بود. پارک ژوراسیک و اکواریوم سی لایف هم در مرکز خرید فروم واقع شده است. تماشای این پارک نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم جالب توجه است. در فودکورت فروم بنشینید و یک وعده غذای ترکی خوشمزه سفارش دهید و تنگه بسفر را با چشم انداز رویایی که از این مرکز قابل مشاهده است، ببینید.

اگر می خواهید پول خود را چنج کنید، به صرافی های فروم استانبول مراجعه کنید. همچنین می توانید زیورآلات و جواهرات گرانبهایی که خوش تراشند را در این مرکز پیدا کنید.

مرکز خرید اکباتی استانبول

آکباتی را به سرویس حمل و نقل رایگانش می شناسند. این مجموعه بزرگ برای اینکه توریستان و مشتریانش را آسوده خاطر کند، سرویس رفت و آمد رایگان را تدارک دیده. از این رو می توانید به راحتی به این مرکز خرید بزرگ و لاکچری بروید. انواع برندهای معروف با قیمت مناسب در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین 9 سالن سینما و سالن بولینگ و رستوران .در این مرکز قرار گرفته که بی شک لحظات به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد