کشورهای بدون ویزا

مدت زمان اقامت در کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان!

سفرمی
27 فروردین 1398
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
3 رای 1.5 / 5

مدت زمان اقامت در کشورهای بدون ویزا

شرایط سخت و دشوار اخذ ویزا شاید تنها دغدغه ی گردشگرانی باشد که رویای سفر به کشورهای خارجی را در سر می پرورانند! بی شک مراحل پیچیده، هزینه های گزاف و پروسه طولانی اخذ ویزا بسیاری را درمانده و رویای سفر خارجی شان را نقش بر آب می کند! اما در این میان کشورهایی هم وجود دارند که می توان بدون ویزا و تنها با خرید بلیط هواپیما به آن ها سفر کرد. کشورهای بدون ویزا کشورهایی هستند که می توانید بی آنکه صف های خسته کننده سفارت و مراحل طولانی را بگذرانید، به آن ها سفر کنید. اما آیا از لیست این کشورها اطلاع دارید یا مدت زمان اقامت در کشورهای بدون ویزا را می دانید؟!

مدت زمان اقامت در کشورهای بدون ویزا

سفر به ارمنستان

ارمنستان کشوری آرام و کوهستانی در جنوب قفقاز است که به دلیلی نزدیکی به ایران، گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. این کشور کوهستانی با تاریخ 3500 ساله از فرهنگ غنی و جاذبه های تاریخی بیشماری بهره برده که در کنار طبیعت و مناظری تماشایی بی شک شما را شیفته ی خود می کند! پایتخت تماشایی ارمنستان، ایروان از زیباترین شهرهایی است که چند سالی است قطب جدید گردشگری محسوب می شود! ارمنستان در لیست کشورهاییست که می توان بدون ویزا به آن سفر کرد، اما شما می توانید تنها در مدت زمان 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید. دره گلها، کلیسای گغارت با قدمتی طولانی، معبد گارنی از زیباترین جاذبه های ارمنستان می باشند که نباید از دیدنشان غافل بمانید.

سفر به ارمنستان بدون ویزا

سفر به ترکیه

از ترکیه نمی توان گذشت! ترکیه یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیا است که سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا به آن سفر می کنند. کشوری مملو از دیدنی های بی بدیع و مناظر تماشایی که هر گردشگری را هیجان زده می کند. بی شک آثار تاریخی به جای مانده از گذشته های دور در دل علاقمندان به تاریخ غوغایی برپا می کند! غذاهای لذیذ ترکی، مردمانی میهمان نواز، آب و هوایی مطبوع، مراکز خرید لوکس و جامع همه و همه انگیزه ی سفر به ترکیه را در گردشگران تشدید می کند! برای سفر به این مقصد گردشگری ایده آل، نیازی به ویزا نخواهید داشت اما تنها می توانید 90 روز در این کشور سفر کنید.

 سفر به ترکیه بدون ویزا

اکوادور

شاید تصور سفر به کشور خارجی بدون ویزا آن هم در آمریکای جنوبی دشوار باشد! اکوادور کشوری شگفت انگیز و غنی از طبیعتی بی نظیر می باشد که در شمال غربی قاره آمریکای جنوبی واقع شده است. اکوادور تجربه ی منحصر به فردی از ماجراجویی در دل طبیعت و کشف حیات وحشی جذاب را برای شما رقم می زند. اکوادور کوچک است اما مملوء از دیدنی های هیجان انگیز! اما فراموش نکنید که در این کشور بدون ویزا تنها می توانید 90 روز اقامت داشته باشید.

سفر به اکوادور بدون ویزا

دومینیکا (جمهوری دومینیکن)

دومینیکا جزیره ای کوچک در حوزه کارائیب می باشد که با طبیعتی بکر و دیدنی محصور شده است. این جزیره از آنجایی که در پی سفر کریستف کلمب کشف شد در میان گردشگران و ماجراجویان بسیار محبوب می باشد. دومینیکا همچون بهشت استوایی می ماند که با جنگل های انبوه و بکر، سواحلی رویایی و اقامتگاه های لوکس می تواند مقصدی ایده آل برای ماه عسل باشد! دومینیکا هم در رده کشورهای بدون ویزا می باشد و شما می توانید تنها 21 روز در این کشور سبز ماجراجویی کنید.

سفر به دومینیکا

هائیتی

هائیتی را به بوی خوش قهوه ی آن می توان شناخت! کشوری ساحلی که با دریای کارائیب همسایه است و با آب و هوایی معتدل و سواحلی چشمگیر سفری خوش را برای شما رقم می زند. ماجراجویی درجنگل های هیجان انگیز هائیتی، خوابیدن بر روی شن های گرم، تماشای آبی بیکران دریا و تفریحات متنوع این کشور سفری مملوء از خاطره های خوش را برای شما رقم می زند. به این کشور نیز به واسطه سیاست های مناسبش، می توان بدون ویزا سفر کرد و 90 روز اقامت داشت.

سفر به هائیتی بدون ویزا

سفر به مالزی

مالزی از محبوب ترین مقاصد گردشگری آسیا است که برای سفر به آن نیازی به ویزا نخواهید داشت! کشور تضاد ها که با تلفیق سنت و مدرنیته، جنگل های انبوه، جزیره های کوچک و بزرگ و ورزش های هیجان انگیز بسیاری را به سمت خود می کشاند. اما فراموش نکنید که برای ماجراجویی در دل طبیعت و جنگل های آن تنها 14 روز فرصت خواهید داشت!

سفر به مالزی بدون ویزا

ایالات فدرال میکرونزی

میکرونزی از کشورهایی است که در میان قاره آسیا و اقیانوسیه واقع شده است. این ایالت مقصدی ایده آل برای ماه عسل و گذراندن تعطیلاتی بی نظیر می باشد. قدمت این ایالت به حدود 4 هزار سال پیش باز می گردد. جزیره گوام از زیباترین مقاصد میکرونزی است که با سواحل گرمسیری و دهکده های قدیمی زیبایش، شما را شگفت زده می کند. مدت زمان اقامت در این کشور بدون ویزا تنها 30 روز می باشد!

 ایالات فدرال میکرونزی

نیکاراگوئه

نیکاراگوئه کشور آتشفشان های فعال است! کشور با منابع طبیعی خیره کننده که در آمریکای مرکزی واقع شده است.  کافیست ماجراجویی خود را از جنگل های انبوه بارانی شروع کرده و به سمت جاذبه های کوه های آتشفشانی بروید تا مات و مبهوت زیبایی های این کشور شوید. موزه ها و کلیساهای این کشور بسیار دیدنی هستند و به شما پیشنهاد می کنیم از دیدن آنها غافل نمانید. نیکاراگوئه جزو کشورهاییست که بدون ویزا می توان به آن سفر کرد اما گردشگران تنها می توانند 90 روز در این کشور اقامت گزینند.

نیکاراگوئه

ماداگاسکار

ماداگاسکار از کشورهای جنوب شرقی آفریقا که طبیعت منحصر به فرد و متفاوت آن را در هیچ کجای دیگر نمی توان یافت! ماداگاسکار سرزمینی است افسانه ای با حیات وحش و هزاران گونه گیاهی و جانوری که برای علاقمندان به طبیعت و حیات وحش همچون بهشت می ماند. این کشور خارق العاده را می توان بدون ویزا دید و از زیبایی هایش لذت برد. مدت زمان مجاز اقامت در ماداگاسکار تنها 90 روز می باشد.

ماداگاسکار

لبنان

لبنان همچون عروس خاورمیانه می درخشد و دور از ذهن نیست که جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری را در خود جای داده باشد. از سواحلی تمیز گرفته تا طبیعتی بی نظیر و موزه های سرگرم کننده! اتباع ایرانی می توانند بدون ویزا به مدت 20 روز در لبنان سفری فوق العاده را تجربه نمایند.

سفر به لبنان بدون ویزا

زیمباوه

زیمباوه از کشورهای واقع شده در آفریقای جنوبی می باشد و شما می توانید بدون اخذ ویزا به آن سفر کنید! این کشور با طبیعت و حیات وحش بی نظیرش، مقصدی ایده آل و جذاب برای گذران تعطیلاتی ماجراجویانه می باشد. مدت زمان اقامت مجاز در زیمباوه تنها 90 روز می باشد.

زمیباوه از کشورهای بدون ویزا

ونزوئلا

ونزوئلا کشوری است که می توانید بدون ویزا به آن سفر کنید و غرق در تماشای طبیعت و مناظر حیرت انگیزش شوید. از سواحل تا قله ی کوه های ونزوئلا مملوء است از دیدنی های شگفت انگیز! تنوع فرهنگی جذاب، غذاهای لذیذ، سواحل ماسه ای و آبشار های زیبای این کشور دلیلی واضح برای سفر می باشد. مدت قانونی اقامت در ونزوئلا تنها 15 روز می باشد.

ونزوئلا از کشورهای بدون ویزا

گرجستان

گرجستان از مقاصد بی نظیری است که در شرق دریای سیاه خودنمایی می کند و در دسته کشورهای بدون ویزا قرار می گیرد. گرجستان را باید دید تا مات و مبهوت زیبایی های طبیعی اش شد! این سرزمین پهناور زمینی مرغوب دارد که جای جای آن مملوء از طبیعتی بکر و دیدنی است. فراموش نکنید که مدت زمان اقامت در گرجستان تنها 45 روز است.

گرجستان بدون ویزا