بهترین غذای ایرلاین ها

بهترین غذای ایرلاینها در سال ۲۰۱۵

آلا خسروانی
28 اردیبهشت 1395
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
44 رای 4 / 5

خطوط هوایی به سمتی حرکت می کنند که دیگر سرو غذا در این خطوط، چیزی فرارتر از بسته بندی غذاهایی همچون سالاد و ساندویچ است. بهترین غذای ایرلاین ها تحول اساسی پیدا کرده اند. مسیری که می تواند سفر هوایی شما به حضور در یک رستوران لاکچری تبدیل کند. حال این که این محدوده می تواند از تخصص محض در مورد غذای های یک منطقه تا یک غذای سبک بوده و یا تزئینات یک منوی غذا توسط یک سرآشپز معروف را در بربگیرد. از طرفی می توان منوی نوشیدنی ها را نیز به این موارد اضافه کرد که در برخی موارد این نوشیدنی ها رقیب خوبی برای رستوران های مجلل به حساب می آیند. به طوری که با خرید بلیط هواپیما پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس بعضی ایرلاین ها حتی می توانید منوی مخصوص خود را سفارش دهید. حتی منویی رژیمی! این موضوع تاییدی بر روند مشتری مداری ناوگان هوایی دنیا دارد. برترین خطوط هوایی در سراسر جهان اشراف کامل بر این موضوع دارند که ملاک برتری در بین رقبا فراتر بودن از حد و انتظار مشتریان است. و البته اشتیاق آنها به خوردن غذا.

 

بهترین غذای ایرلاین ها

 

بهترین غذای ایرلاین ها در سال 2015

در نظرسنجی سالانه ما در مورد برترین جایزه سالِ خطوط هوایی، از خوانندگان خواستیم تا برترین خطوط هوایی داخلی و بین المللی را از نظر خودشان طبقه بندی کنند. یکی از ملاک های این انتخاب گزینش بر حسب غذا های ارائه شده در این خطوط بود . یکی از مسافران پرواز هوایی خطوط امارات نوشت: غذا محشر بود و مسافری از ویرجینیای آمریکا امکانات سفارش غذا و نوشیدنی و همچنین سیستم سرگرمی پشت صندلی ها را این گونه توصیف کرد: باورمان نمی شد در رده پروازهای اکونومی قرار داریم.

برترین خطوط هوایی جهان برترین خدمات داخلی و بینالمللی که خوانندگان ما را انگشت بر دهان گذاشته اند عبارتند از: سرو غذا که در همه کابین ها دردسترس همگان قرار دارد و جزئیاتی که در این موارد رعایت شده اند از جمله میزی که با پیش غذای فوق العاده برای مشتریان در نظر گرفته است. آشپزخانه هواپیما و هر آن چه در آن می گذرد مشخص می کند که شرکت هواپیمایی از نظر ارائه بهترین غذاها در چه سطحی قرار گیرد! روندی که مشخص می کند لقب بهترین غذای ایرلاین ها به کدام شرکت نسبت داده شود.

سفرمی لیستی از پروازها را مشخص کرده که اگر با یکی از این خطوط سفر کنید ، مطمئنا دیگر نگران منو غذا نخواهید بود چرا که از این به بعد مشتاقانه در پی آن هستید.

 

خدمات لوکس ایرلاین ها

 

شماره۱۰: خطوط داخلی آمریکا

یکی از افراد رای دهنده به شوخی گفت: این خطوط به شما این امکان را می دهند تا وقتی یک نوشیدنی سفارش می دهید بتوانید نوشیدنی را بدون اینکه بریزد در دستتان نگه دارید. اما گاهی اوقات این جزئی ترین موضوع بحث است. ۱۶ اکتبر روز جمعه خط هوایی US قبل از اینکه به طور کامل با خطوط هوایی America ادغام شود آخرین هواپیمای خود را به پرواز درآورد. با این حال مسافران خطوط هوایی US خوش شانس بودند که قبل از این از خدمات داخلی AA از جمله، بشقاب میوه و پنیر بری، مونستر، و به خصوص شکلات فصلی، با فلفل قرمز و عدس به همراه کیک زرت و غذاهای اشتها آور استفاده کردند. چیزی که آن را در لیست بهترین غذای ایرلاین ها قرار می دهد.

شماره۱۰: خطوط بین المللی کانتاس

مهمانداری پرواز نیل پری در استرالیا غذاهای کنونی خود را تا سطح غذاهای پرواز های دسته اول برگردانده و آن ها را به بهترین غذای ایرلاین ها تبدیل کرده است. به منظورگرامی داشت ۱۵ سالروز تاسیس خطوط هوایی، برای اولین بار در سال جاری این خطوط هوایی منوی مخصوص ارائه می دهند که در این منو می توان غذاهایی از جمله فیله ماهی کباب شده، پنیر آبی با کلم بروکلی مشاهده کرد. یک تیم قوی ۱۶ نفره نیز در تهیه و ترکیب نوشیدنی ها در این پرواز ها مشغول به کار هستند.

شماره۹: خطوط داخلی آمریکا

دیوید ویلسون: سال ها در خطوط هوایی آمریکا به عنوان مسافر مشغول پرواز بوده ام. برایم غذاهای این خطوطِ پروازیِ درجه یک، مهم ترین قسمت پرواز بودند. از آنجایی که غذاهای محبوبم در این پروازها میگو و بلغور بودند، نمی دانستم چگونه آنها را درست می کنند. غذاها باور نکردنی بودند. پرواز با این خطوط بیش از حد راحت بود. اما تابستان جاری  این خط هوایی, غذای مسافرت های طولانی و درجه یک خود را تغییر داد که از جمله این تغییرات همان غذاهای محبوب من بود. خنده دار است که برخی ها می گویند شرایط بهتر شده است.

شماره۹: خطوط بین المللی ویرجینایا آتلانتیک

حداقل ۵۰۰ نوع ظرف متنوع در معرفی منوی جدید پرواز ویرجینایا آتلانتیک دیده می شود که نشان از تعهد خدمه این پرواز به امر تغذیه می باشد. از رده پرواز های کلاس اکونومی تا پرواز های درجه یک، هیچ جزئیاتی دست کم گرفته نمی شود. در مدل های سنتی بریتانیایی که گاه بعد از ظهرها چای ( به همراه ساندویچ بسته بندی شده، چیپس و شکلات دست ساز ) سرو می شد و افراد مشتاقانه از این چای استقبال می کردند. سال جاری پرواز آتلانتیک طبق همان روال، نوشیدنی های گازدار را به عنوان بخشی از پذیرایی مسافران در طول پرواز ارائه می دهد.

شماره۸: خطوط داخلی آمریکا

ارتقاء پروازها تا سطح درجه یک بهترین تجربه ای است که یک مسافر می تواند در داخل کشور از آن بهره ببرد. به طور کلی پس از ادغام شرکت های هواپیمایی داخلی با شرکت های هواپیمایی بین المللی مشتریان خطوط هوایی را مورد تحسین و ستایش قرار می دهند. کاربری با مشخصات کاترینا رایت مدعی این است که وی درطی پروازش از طریق یونایتد ریتز همه خدمات از جمله غذا و نوشیدنی عالی بوده اند. در کابین پذیرایی هم ممکن است با یک املت که برای صبحانه سرو می شود یا ماکارونی خرچنگ که برای نهار سرو می شود از شما پذیرایی کنند.

پرواز ۸: خطوط بین المللی نیوزلند

به لطف مشاوران و داوران بخش نوشیدنی پروازها، هر ساله در خطوط بین الملل پرواز نیوزلند بیش از یک میلیون بطری از نوشیدنی های مختلف سرو می شود. اخیرا در این پروازها گزینه هایی همچون انتخاب سالن و سایر خدمات در اختیار مسافران پرواز هایی همچون پرواز پکن قرار گرفته است. از موارد تحسین برانگیز، میتوان به منوی غذایی رده های پروازی درجه یک اشاره کرد که توسط سرآشپز پیتر گوردون طراحی شده و جزو بهترین غذای ایرلاین ها به حساب می آید. با انتخاب منویی که دارای غذاهایی از جمله مرغ آفریقایی سرخ شده با ادویه جات و زعفران، سوپ گوجه فرنگی، کدوی کبابی به همراه دارچین بو داده و لوبیای سفید است، می توانید شبی رویایی را در یک پرواز برای خود و خانوادیتان رقم بزند.

 

خدمات ایرلاین های برتر

 

شماره۷: خطوط داخلی ساوز وست

این خطوط هوایی هنوز هم مشتریان خود را با سرو نوشیدنی های بدون الکل و انواع و اقسام تنقلات وسوسه می کند و یک از معدود خطوط هوایی است که هنوز این کار را ادامه می دهد. این خط هوایی منحصر به فرد با نوشیدنی و سرویس های خاصی به استقبال هر فصلی از سال می رود. اگر در یک روز تعطیل با این خط هوایی مسافرت می کنید یک نوشیدنی خنک و مخصوص در انتظارتان است.

شماره۷: خطوط بین المللی تیا

یکی از افراد شرکت کننده در نظر سنجی با مسرت چنین جواب می دهد که همه چیز در مورد این تجربه، فوق العاده بود. دیگری می گوید: غذاها عالی بودند. حتی خوانندگان نیز این شرایط سلطنتی را تایید می کنند. مسافران درجه یک خطوط هوایی تایی از غذاهای زیبا و مدل سرو غذا در این پرواز ها لذت می برند. از جمله این غذاهای محلی می توان به رشته بادام زمینی، برنج طعم داده شده با فلفل و مرغ طعم داده شده اشاره کرد.

شماره۶: خطوط داخلی دلتا

این خط هوایی حداقل از پنج سرآشپز معروف دنیا در کابین مهمانداری خود بهره می برد و اگر این گونه نبود این خط هوایی بدون شک در این رتبه قرار نمی گرفت. در این پرواز هنوز هم می توانید از نوشیدن قهوه استارباکس، نوشیدنی های محلی و تنقلات ترد و لذیذ لذت ببرید.

شماره۶: خطوط بین الملل کره

اریکا آرستا، غذاهای خطوط پروازی کره را یکی از لذیذترین غذاهای ممکن معرفی می کند که همتا ندارند. این غذا ها تنها شامل میگوی مخصوص یا مورد علاقه افراد محلی نمی شود. سوپ جینسینگ که یک سوپ محلی کره ای است برای مسافران پرواز های درجه یک بسیار لذت بخش بوده است. در حالی که برخی از غذاها را در هر دو رده پروازی می توان جزو بهترین ها دانست.

شماره۵: خطوط داخلی سان کانتری

این مجموعه کوچک و محلی بسیاری از خطوط هوایی مطرح و بزرگ دنیا را به زانو در آورده که این برتری نیز نشات گرفته از خدمه اختصاصی و انتخاب افرادی حاذق و در عین حال انگشت شمار است. محصولات جدید تولید شده در مینوسوتا، همسو با شعار خطوط هوایی این منطقه حرف اول را می زنند. ذرت محلی به همراه چیز برگرهای سان کانتری که در کنار چاشنی های لذیذ دیگر سرو می شوند پروازهای درجه یک این خطوط هوایی را بی نظیر کرده و سایر خوراکی لذیذ نیز بر این محبوبیت، بیش از بیش افزوده است.

شماره۵: خطوط بین الملل أل نیپون

تجربه فرهنگ ژاپنی، قبل از قدم گذاشتن به خاک ژاپن به لطف خطوط هوایی ال نیپون، پیش تر خبر از تکامل همه جانبه این کشور می دهد. یکی از افراد شرکت کننده در نظر سنجی می گوید که وقتی مهماندار در مورد سرو مرغ یا ماهی از من نظر خواست، میدانستم که دیگر در آمریکا نیستم، وی در ادامه می گوید در این مواقع بهتر است غذاهای ژاپنی سفارش دهید که تا به حال آنها را تجربه نکرده اید چرا که این غذاها بی نظیرند.

شماره۴: خطوط محلی آلاسگا

چیزی نمی تواند در ارتفاع ۳۰۰۰۰ پایی شمال غربی اقیانوس آرام لذت بخش تر از آب پرتقال و معجون زنجبیلی باشد که در خطوط هوایی آلاسگا برایتان سرو می شود. یکی از خدمه با نام مستعار تام داگلاس غذاهای فصلی را برایتان می آورد، از جمله این غذاها می توان ساندویچ مرغ، مرغ طعم داده شده با زنجبیل به همراه برنج و هویج سرخ شده را نام برد که به یاد ماندنی ترینِ غذا هستند.

شماره۴: خطوط بین الملل کثی پسیفیک

امسال گروه هتل های ماندرین اورینتال به همراه خطوط هونک کونگ خود سالی توام با غذاهای خیره کننده را برای پروازهای درجه یک در نظر گرفته اند. آشپزها که از پرسنل هتل هایی در لندن، پاریس، نیویورک، هنگ کنگ، سان فرانسیسکو، توکیو، و بوستون هستند غذاهایی سرو می کنند که برایتان رویایی خواهند بود، از جمله پنیر کبابی آمریکایی، چای مخصوص و سوپ گوجه.

 

منوی غذایی ایرلاین ها

 

شماره۳: خطوط داخلی جت بلو

این خط هوایی که به مساوات طلبی شناخته شده است (با تراشته هایی آبی که در مراکز سرو غذا ایجاد کرده است) وقتی اولین کابین مهمانداری خود را تاسیس کرد سرو صدای فراوانی کرد. پروازهای این خط هوایی شامل غذاهای خاص اسپانیایی و برخی از غذاهای نیویورک هستند. در حال حاضر این منو در حال گسترش می باشد، به طوری که کم کم غذاهای نواحی کارائیب نیز به منوی غذای این خطوط هوایی اضافه می شود. نوشیدنی های سرو شده در این خط هوایی در نوع خود منحصر به فرد می باشند.

شماره۳: خطوط بین المللی ترکیه

یکی از افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده، خطوط هوایی ترکیه را عالی توصیف می کند. وی می گوید اگراین خطوط هوایی رستوران بودند با کمال میل دوست داشتم در این مکان ها غذا بخورم. غذای سرو شده در این خطوط هوایی نه تنها لذیذند بلکه واقعا زیبا هستند. مسافران خطوط هوایی درجه یک می توانند از سماورهای عثمانی چای ریخته و می کنند. تجربه ای فوق العاده

شماره۲: خطوط داخلی هاوایی

تابستان سال جاری این خطوط هوایی سر آشپزهای شناخته شده خود را با آشپزهای محلی ایالت اولوها جایگزین کردند تا از این طریق منوی خود را که شامل غذاهایی از مناطق حاشیه ای اقیانوس آرام بودند برای اولین بار برای مشتریان ارائه دهند. جان مستوبرا، یکی از این آشپزها بود که در تهیه غذاهای محلی از چهره های مشهور منطقه به شمار می رود. افرادی که از این خطوط هوایی استفاده می کنند نباید ناامید شوند. این خطوط هوایی تنها خطوطی است که در همه رده های پروازی وعده های غذایی جانبی ارائه می دهد. در این خطوط هوایی یک نوشیدنی که هر روز به انتخاب سرآشپز تهیه می شود در اختیار مسافران قرار می گیرد.

شماره۲: خطوط بین الملل امارات

این خطوط هوایی به غذاهای خاور میانه ای خود مشهور هستند و از جمله این غذا ها می توان تاس کباب و غذاهای عربی را نام برد. اما امسال مورد قابل توجه در این خطوط پروازی نوشیدنی های سرو شده بودند که در پرواز های درجه یک سرو می شدند. از غذاهای این خطوط پروازی نیز می توان به غذاهای مناطقی همچون ایران، ترکیه و کشورهای عربی اشاره کرد. خطوط بین الملل امارات یکی از بهترین غذای ایرلاین ها را دارد. این از مهم ترین دلایل شهرت این خطوط است.

شماره۱: خطوط داخلی ویرجینیا

یک پرواز داخلی اما طولانی به مسافران این امکان را می دهد تا در پشت سیستم سرگرمی صندلی ها از نوشیدن یک نوشیدنی خنک لذت ببرند. امسال خطوط هوایی ویرجینیا همکاری خود با یکی از رستوران های مشهور در تولید غذاهای سبک و سرپایی بسیار مشهور را اعلام کرد. این غذاها در رده پرواز های درجه یک برای مسافران سرو می شوند.

شماره۱: خطوط بین الملل سنگاپور

آنچه مورد پذیرش این خطوط هوایی است، عالی ترینِ غذاهاست. این خطوط به اتاق های مزه ای مشهورند که طعم غذاها را در ارتفاع ۳۰۰۰ پایی امتحان می کنند تا طعم غذاها با آنچه که در زمین احساس می شوند تفاوت چندانی نداشته باشند. این خطوط در حال حاضر خدمات مسافرتی خود را به خطوط پروازی رده های پایین تر نیز انتقال می دهند مسافران، این امکان را دارند تا غذای اصلی خود را ۲۴ ساعت قبل از پرواز انتخاب کنند. افرادی که از پروازهای درجه یک این خطوط استفاده می کنند از غذا های جدید حیرت زده می شوند.