زیباترین هتل های ایران

جالب‌ترین و منحصر به فردترین هتل‌های ایران

آناهیتا جلال آبادی
2 آذر 1400
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
4 رای 4.5 / 5

اگر شما هم از دسته افراد علاقه‌مند به سفر باشید قطعا تجربه اقامت در هتل‌های زیادی را دارید. بخشی از جذابیت سفر شما به محل اقامتتان مربوط می شود. فضای بعضی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها بسیار منحصر به فرد طراحی شده است. نمونه این هتل‌ها را می توانید هم در کشورهای خارجی ببینید مانند هتل سوسیسی در آلمان یا هتل های صخره‌ای کاپادوکیا و هم می توانید نمونه‌هایی در کشور خودمان پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با جالبترین و منحصر به فردترین هتل‌های ایران آشنا کنیم.

 

هتل قلعه گنج کرمان

 

هتل‌های متفاوت و جذاب ایران

بیشتر هتل‌های سه ستاره و پنج ستاره امکانات مشابهی دارند و اغلب افراد تجربه اقامت در آنها را دارند. برخی هتل‌ها به واسطه معماری خاص یا امکانات خاص بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. در ادامه نگاهی به جالب‌ترین هتل‌های ایران می‌اندازیم:

هتل لاله کندوان

کندوان روستایی در استان آذربایجان شرقی است که در ۲۲ كیلومتری شهر اسكو و ۶۲ كیلومتری شهر تبریز قرار دارد. هتل لاله کندوان تبریز سومین هتل صخره‌ای دنیا است. منطقه‌ای کوهستانی که آب و هوای خوشی دارد. معماری منحصر به فرد این هتل سالانه گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. اگر از نمای بیرون به هتل لاله نگاه کنید خانه‌های کله قندی و گنبندی شکل را می‌بینید که قدمت برخی از آن‌ها بیش از 700 سال است. این هتل امکانات رفاهی بسیاری از جمله لابی، کافی شاپ، رستوران، خشک شویی، سفره خانه سنتی، سالن کنفرانس، صندوق امانات و اینترنت دارد. مسیر حرکت به سمت هتل لاله از جاده آذرشهر و شهر اسکو است. اگر قصد اقامت در هتل لاله کندوان را دارید قبل از خرید بلیط هواپیما تبریز ابتدا رزرو هتل را انجام دهید.

 

هتل لاله کندوان - زیباترین هتل های ایران

 

هتل ترنج کیش

هتل‌های بسیار زیادی در جزیره کیش وجود دارد اما هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 ساخته شد. معماری زیبای این ساختمان و احداث آن روی آب سبب شهرت آن شده است. کف اتاق‌های این هتل شیشه‌ای است و شما می‌توانید ماهی‌های زیادی را ببینید. گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره زیبا سفر می‌کنند می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. 

هتل کویری بالی

اگر دلتان برای شب‌های کویر و ستارگان آسمان صاف کویر تنگ شده است اقامت در هتل کویری بالی یک پیشنهاد عالی برای شما است. هتل کویری بالی در شهرستان خور در نزدیکی اصفهان قرار دارد. این هتل علاوه بر اتاق‌هایی با امکانات مدرن دارای اتاق‌های سنتی نیز است. اتاق‌هایی با دیوارهای کاه‌گلی و سنتی که یاد ایام گذشته را زنده می‌کنند.

هتل بین المللی لاله بیستون

همه افراد آوازه و داستان کوه بیستون را شنیده‌اند. هتل بین المللی لاله بیستون در شهر کرمانشاه و در کوه بیستون قرار دارد. این هتل در ایام گذشته یک کاروانسرا بود اما پس از سال‌ها با بازسازی تبدیل به یک هتل جالب شد. 6 هزار متر مساحت دارد و دارای چهار ایوان است. پل کهنه، کتیبه بیستون، کاخ ساسانی، پل کاروانسرای صفوی، غار شکارچیان، مجسمه هرکول، پل خسرو، پرستش گاه پارتی، طاق بستان جاذبه های گردشگری اطراف این هتل است. همه ساله افراد زیادی با تور کرمانشاه به این شهر سفر کرده و با اقامت در این هتل از جاذبه‌های گردشگری بازدید می‌کنند.

 

هتل بین المللی لاله بیستون

 

هتل قلعه گنج

هتل قلعه گنج یک هتل کپری است که در سال در شهر کرمان 1395 احداث شده است. این هتل دارای 30 اتاق با معماری خاص است که در هیچ کجای جهان مشابه آن وجود ندارد. نمای بیرونی در ظاهر مدرن نیست اما تمام امکانات یک هتل مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل نزد طبیعت دوستان بسیار محبوب است زیرا کاملا سازگار با طبیعت ساخته شده است.

هتل بام سبز

رامسر بام سبز ایران است. طبیعت سرسبز و آب و هوای بسیار خوب رامسر همه ساله مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند. تور رامسر یکی از تورهای پرطرفدار در بین افراد علاقه‌مند به سفر است. برای رفتن به این هتل مسیر را باید با تله‌کابین بپیمایید. محل احداث این هتل حدود هفتصد متر از دریا ارتفاع دارد. اتاق‌های هتل در بین درختان بلندی قرار دارد که فاصله بین اتاق‌ها و پذیرش را باید با تله‌کابین طی کنید.

هتل مالمیر یزد

این هتل در سال 1399 در 2 طبقه ساخته شده و دارای 20 اتاق است. یک اقامتگاه سنتی است اما امکانات یک هتل مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. اقامتگاه مالمیر یزد نزدیک به اماکن گردشگری و جاذبه‌های تاریخی بازار خان، مسجد حظیره، موزه آب، پاساژ کویتی‌ها و ... است.

سخن آخر این است که یک هتل با امکانات خوب سبب می‌شود خاطرات خوشی از سفر داشته باشید. اگر قصد سفر با تورهای مسافرتی را دارید نیازی به رزرو هتل توسط خودتان نیست. تورهای مسافرتی با اقامت در عجیب‌ترین هتل‌ها نیز وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها سفر کنید و تجربیات به یادماندنی کسب کنید.