• بلیط هواپیما زاگرس

هواپیمایی زاگرس

معرفی

هواپیمایی زاگرس

ارزان ترین نرخ رزرو بلیط هواپیما در سایت سفرمی

هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴  فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در مدت زمانی کوتاه، تعداد ناوگان خود را افزایش داد و توانست نامی شایسته در میان شرکت‌های هواپیمایی مطرح و رو به رشد ایران به دست آورد و نقش اثرگذاری در صنعت حمل و نقل هوایی ایران ایفا نماید.

زاگرس دارای گواهینامه‌های Part 145 و Part M در بخش مهندسی تعمیرات هواپیما می‌باشد و همچنین دارای کیترینگ بزرگ و مجهز به دستگاه‌های پیشرفته‌ی روز و مطابق با استانداردها است. زاگرس همواره در تلاش بوده تا با استفاده از استانداردهای کیفی، ایمنی بالا و به کارگیری نیروی انسانی متخصص و با تجربه پروازهایی ایمن برقرار سازد.

شرکت هواپیمایی زاگرس توانسته است با رشد ۳۰ درصدی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی و رشد ۷۰ درصدی مسافران، پذیرای جابه‌جایی بیش از سه میلیون مسافر در یک سال اخیر باشد.
زاگرس سعی دارد پروازهای بیشتری به شهرهای مختلف ایران و کشورهای همسایه برقرار نماید. رسالت زاگرس ارئه‌ی خدمات با کیفیت بالاتر در بخش‌های عملیات هوایی، خدمات فرودگاهی، خدمات مهندسی و فنی و کیترینگ است. هواپیمایی زاگرس با توسعه‌ی ارایه‌ی خدمات هوایی و افزایش روز افزون ناوگان خود، نقش حائز اهمیتی در توسعه‌ی صنعت حمل و نقل هوایی ایران دارد.

بلیط هواپیما زاگرس

تاریخچه

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴ در منطقه‌ی آزاد اروند به ثبت رسید. در ابتدا زاگرس فعالیت خود را تنها با دو فروند هواپیمای توپولوف آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ دو فروند هواپیمای دیگر، مدل بوئینگ MD ، به ناوگان خود اضافه کرد. زاگرس در سال ۱۳۸۷ اولین پرواز بین‌المللی خود را در مسیر تهران–دمشق برقرار ساخت. در حال حاضر هواپیمایی زاگرس در مجموع  دارای ۱۹ فروند هواپیما می‌باشد و با دارا بودن بیش از ۳۰۰۰ صندلی، آماده‌ی پرواز به کلیه‌ی مسیرهای داخلی و بین‌المللی می‌باشد.

شرکت هواپیمایی زاگرس در چارچوب برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود دارای  اهداف متعددی می‌باشد. این اهداف شامل، افزایش تعداد هواپیماها‌ی ایرباس‌های بلند برد، ساخت آشیانه‌ی پهن پیکر در شهر مشهد طبق استانداردهای بین‌المللی، آموزش، اخذ گواهینامه های بین المللی در بخش های مهندسی و تعمیرات و عملیات پروازی، جذب و توانمندسازی کادر پروازی مورد نیاز است. علاوه بر این‌ها، ثبت زاگرس در انجمن جهانی IATA در دستور کار زاگرس قرار گرفته است.

ناوگان

هواپیما ایرباس A319

۱فروند

طول : ۳۳.۸۴ متر

ارتفاع: ۱۲.۱۷ متر

فاصله دو بال : ۳۴ متر

ظرفیت مسافر : ۱۴۰ نفر

بیشینه سرعت : ۸۷۱ کیلومتر بر ساعت

برد پروازی : ۶۲۵۰ کیلومتر

بلیط هواپیما زاگرسبلیط هواپیما زاگرس

هواپیما ایرباس A320

۱۰ فروند

طول : ۳۷.۵۷ متر

ارتفاع: ۱۱.۷۶ متر

فاصله دو بال : ۳۴,۱۰ متر

ظرفیت مسافر : ۱۸۰ نفر

بیشینه سرعت : ۸۷۳ کیلومتر بر ساعت

برد پروازی : ۵۷۰۰ کیلومتر

بلیط هواپیما زاگرسبلیط هواپیما زاگرس

ایرباس 321

2 فروند

فاصله نوک دو بال: 35.8 متر

طول: 44.51 متر

ارتفاع بدنه: 4.14 متر

ظرفیت: 195 تا 230 مسافر

سرعت: 829 کیلومتر در ساعت

بلیط هواپیما زاگرسبلیط هواپیما زاگرس

هواپیما McDonnell Douglas MD-83

3 فروند

طول : ۴۵ متر

ارتفاع: ۹.۰۲ متر

فاصله دو بال : ۳۲,۸ متر

ظرفیت مسافر : ۱۷۲ نفر

بیشینه سرعت : ۹۲۵ کیلومتر بر ساعت

برد پروازی : ۴۶۰۰ کیلومتر

بلیط هواپیما زاگرسبلیط هواپیما زاگرس

هواپیما McDonnell Douglas MD-82

۵ فروند

طول : ۴۵ متر

ارتفاع: ۹.۰۲ متر

فاصله دو بال : ۳۲,۸ متر

ظرفیت مسافر : ۱۷۲ نفر

بیشینه سرعت : ۹۲۵ کیلومتر بر ساعت

برد پروازی : ۳۸۰۰ کیلومت

بلیط هواپیما زاگرسبلیط هواپیما زاگرس

غذا

کیترینگ هواپیمایی زاگرس از مواد غذایی با کیفیت بالا و تازه با توجه به الگوهای تغذیه ای پرواز استفاده می نماید و ارایه ی سرویس های غذایی با توجه به پروازهای صبحگاهی، میانه روز، ظهر و شب متغیر است و با توجه به این وضعیت نوع تولیدات متفاوت می باشد.

بلیط هواپیما زاگرس

شبکه پروازی

بلیط هواپیما زاگرس

اطلاعات تماس

“ترمینال پرواز”

پروازهای خروجی هواپیمایی زاگرس از ترمینال ۱ در فرودگاه مهرآباد انجام می شوند .

شماره های تماس ضروری ترمینال ۱:

افسر نگهبان (پلیس): ۶۱۰۲۲۶۶۵

مدیریت ترمینال: ۶۱۰۲۳۲۰۱

اطلاعات پرواز: ۶۱۰۲۳۱۸۳

ترافیک: ۴۴۶۶۵۸۶۳

فروش: ۶۱۰۲۳۶۱۶

اورژانس: ۶۱۰۲۳۲۸۰

حراست: ۶۱۰۲۳۰۹۰

اطلاعات تماس

آدرس:
تهران، بزرگراه محمدعلی جناح جنوب، خیابان سازمان آب دوم، کوچه نیرو، پانزده متری سازمان آب دوم، پلاک ۱۶

کد پستی:  ۱۴۸۱۶۵۳۹۸۱

تلفن دفتر مرکزی: ۴۴۰۸۱۲۶۸ – ۰۲۱

تلفن دفتر ترافیک مهرآباد: ۶۱۰۲۳۵۹۷ – ۰۲۱

فکس: ۴۴۰۸۱۸۵۲ – ۰۲۱

ایمیل: info@zagrosairlines.com

پاسخگویی به شکایات:  ۴۴۰۶۰۶۷۹ – ۰۲۱

آدرس سایت: http://www.zagrosairlines.com

امتیازدهی به ایرلاین زاگرس

نظافت

امتیاز 4.0 از 5

کترینگ

امتیاز 3.4 از 5

به موقع انجام شدن پرواز

امتیاز 4.2 از 5

برخورد مهماندار

امتیاز 4.1 از 5

رضایتمندی از شرکت هواپیمایی

امتیاز 3.7 از 5

میانگین امتیاز هواپیمایی

امتیاز 3.9 از 5/ 4711 رای

شما هم می توانید در مورد این ایرلاین نظر بدهید.

برای ثبت امتیاز نیازی به ثبت نام نیست.

نظافت

امتیاز 4.0 از 5

کترینگ

امتیاز 3.4 از 5

به موقع انجام شدن پرواز

امتیاز 4.2 از 5

برخورد مهماندار

امتیاز 4.1 از 5

رضایتمندی از شرکت هواپیمایی

امتیاز 3.7 از 5
امتیاز دهید
3.9 از 5
4711
102 نظر

دیدگاه ها (102 نظر)

کاربر ناشناس
در روز 1398/12/10 گفته است:

سیستم فنی هواپیما باید بررسی شود تا نواقصی اعم از تکان خوردن در هوا برطرف شود

کاربر ناشناس
در روز 1398/11/29 گفته است:

خيلي افتضاح بود و من ٣ ساعت در فرودگاه گرفتار تأخير بودم. حال و روز خوبي از لحاظ جسمي نداشتم بدتر هم شدم. خيلي اعصابم داغونه.

کاربر ناشناس
در روز 1398/11/27 گفته است:

مسئولین محترم فاصله صندلیها از هم خیلی کم و بد است و پا ها در شکم جا میگیره خواهش میکنین بخاطر چند تا صندلی اضافه که اکثرا در طول سال خالی است نارضایتی ما مشتریان را فراهم نکنید و فاصله صندلیها را از هم اصلاح و بیشتر کنید ممنون

کاربر ناشناس
در روز 1398/6/17 گفته است:

باتشکر اززحمات شبانه روزی شما

کاربر ناشناس
در روز 1398/6/10 گفته است:

در حالیکه موقع پرواز ، حدود ۴۰ صندلی خالی وجود داشت ولی شرکت حاضرند کمی قیمت فروش بلیط را پایین تر بیاورد تا مجبور نشود با عدم ظرفیت کامل پرواز کند .

کاربر ناشناس
در روز 1398/6/2 گفته است:

خسته نباشيد. لطفا از متصدیان خدمات ويژه مسافران کم توان تشکر بفرماييد. خيلي مسئولانهٔ با مسافران کهنسال برخورد کردند. ممنون

کاربر ناشناس
در روز 1398/5/4 گفته است:

پرواز خوب بود و ممنون از زحمات تیم سفر می.

کاربر ناشناس
در روز 1398/1/19 گفته است:

۱.در زمان گرفتن کارت پرواز کارت همراهم را تحویل ندادن گقتن حتما خورش بیاید در صورتیکه کارت را صادر کردن .۲. در زمان پذیرایی مهماندار پکیج دونفری که کنارم نشسته بودن را به من میداد که بهشون بدم در صورتیکه باید به خودشون بده ۳.مهماندار چیدمان وسایل در باکسها را کنترل نمیکرد کوله پشتی من جا نداشت و تا مقصد رو پام گذاشتم .۴. خیلی از پیامها را فقط به انگلیسی میگفتن و فارسی اعلام نمیشد مثلا زمان تیکاف زدن.

کاربر ناشناس
در روز 1397/12/21 گفته است:

در موقع سوار شدن به هواپیما مشکلی با مسئول سوار کزدن مسافران به اتوبوس پیش آمد که اصرار به پیگیری آن دارم

کاربر ناشناس
در روز 1397/12/19 گفته است:

وضعیت پذیرایی بسیار نامطلوب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند

نام:
ایمیل:
دیدگاه:

سفرمی معتبر ترین سامانه خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی خرید بلیط قطار و رزرو هتل با گارانتی ارزان ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمامی نیاز های شما است تا سفری لذت بخش و با خیالی آسوده را تجربه کنید. سایت سفرمی ارزان ترین نرخ خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی خرید بلیط قطار تمامی مسیر ها و رزرو هتل در سراسر کشور را با قیمتی مناسب و به آسانی چند کلیک را برای شما فراهم کرده است. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری به روشی آسان، ارزان و بدون دردسر و با استفاده از تیمی حرفه‌ای و به کارگیری دانش به روز صنعت توریسم و گردشگری، از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و تا کنون موفق به ارائه خدمات به صد ها هزار مشتری و جلب رضایت کامل آنها شده ایم. هم اکنون می توانید با خرید بلیط هواپیما بلیط قطار رزرو هتل و رزرو تور به جمع مشتریان سفرمی بپیوندید و از تخفیف های ویژه ما بهرمند شوید.