نگارخانه ملی هنر آمریکا

نگارخانه ملی هنر آمریکا مکانی مناسب برای دوستداران هنر

سفرمی
29 مرداد 1397
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
5 رای 5 / 5

گذری بر نگارخانه ملی هنر آمریکا

نگارخانه ملی هنر آمریکا یک مکان خاص و هیجان انگیز برای افرادی است که به آثار هنری باقی‌مانده از هنرمندان قدیمی مانند لئوناردو داوینچی عشق می‌ورزند. این نگارخانه نه تنها یک مکان فرهنگی و هنری است، بلکه با وجود آثار گران‌بهایی که درون آن نگه داری می‌شود می‌توان این مکان را یک موزه خاص و حیرت انگیز در نظر گرفت.

نگارخانه ملی هنر آمریکا (The National Gallery of Art) در سال 1937 در شهر واشنگتن دی سی تأسیس شده است و تاکنون هنرمندان زیادی آثار هنری فاخر را به این موزه اهدا کرده‌اند تا در معرض دید دوستداران هنر و زیبایی قرار بگیرند.

National Gallery of Art

همراه سفرمی ساما

فهرست آثار و مکان نگارخانه ملی هنر آمریکا

این نگارخانه بین خیابان‌های سوم و نهم خیابان NW واقع شده است و در ساختمان‌های شرقی و غربی این موزه حدود 141000 هزار نقاشی، مجسمه‌های متنوع و... وجود دارند که متعلق به دوره های تاریخی مختلف بوده و قدمت آن‌ها به دوران قرون وسطی باز می‌گردد.

فهرست آثار و مکان نگارخانه ملی هنر آمریکا

ساعت بازگشایی موزه و راه‌های دسترسی به آن

نگارخانه ملی هنر آمریکا در تمام روزهای سال به غیر از روزهای 25 دسامبر و 1 ژانویه باز است و ساعت کاری آن در روزهای شنبه تا دوشنبه بین 10 صبح تا 5 بعد از ظهر بوده و در روزهای یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر می‌باشد. همچنین پذیرش این موزه برای همگان رایگان است و تمام گردشگرانی که به کشور آمریکا و واشنگتن دی سی سفر کرده‌اند می‌توانند در ساعات بازگشایی موزه به این مکان مراجعه کرده و از آثار منحصر به فردی که در این نگارخانه وجود دارد بازدید کنند.

ساده‌ترین راه دسترسی به این نگارخانه یا موزه از طریق Metrorail یا DC Circulator بوده و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن Navy Memorial می‌باشد.

DC Circulator’s National Mall  در نزدیکی ساختمان این نگارخانه قرار دارد و پس از عبور از Sculpture Garden می‌توانید وارد این موزه خاص و متفاوت شوید.

ساعت بازگشایی موزه و راه‌های دسترسی به آن

ساعت بازگشایی موزه و راه‌های دسترسی به آن

درون نگارخانه ملی هنر آمریکا چه آثاری قرار دارد؟

این نگارخانه محل برگزاری نمایشگاه‌های موقتی است که امکان به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان را برای مشهور شدن آن‌ها فراهم می‌کند. تا هنرمندان بتوانند با آثار متمایز و خاصی که در نمایشگاه‌های دایر در نگارخانه ملی هنر آمریکا به نمایش می‌گذارند هنرشان را به همگان نشان دهند و هنرمندان خاص، متمایز و برجسته شناخته شوند و علاقه مندان به هنر با آثار آن‌ها آشنایی داشته باشند.

درون نگارخانه ملی هنر آمریکا چه آثاری قرار دارد؟

از آثار باقی‌مانده از دوره رنسانس تا آثار هنرمندانی که از سبک‌های مدرن و امروزی پیروی می‌کنند را می‌توانید در این نگارخانه مشاهده کنید. از جمله آثار این موزه می‌توان به بیش از 500 اثر هنری باقی مانده از هنرمندانی از جمله قطعات الکساندر کالدر، باربارا کروگر، جاسپر جانس، پابلو پیکاسو و مارک روتک اشاره کرد.

بازسازی نگارخانه ملی هنر آمریکا

در طول دوره سه ساله بازسازی این موزه، دو sky-lit tower به این گالری اضافه شد که تمامی قسمت‌های آن را به هم مرتبط می‌سازد و Leo Villareal’s ارتباط ساختمان‌های غربی و شرقی نگارخانه ملی هنر آمریکا را فراهم می‌کند. بیش از 41000 لامپ LED درون این ساختمان طراحی شده است که فضا را تا فاصله 200 فوتی روشن می‌کند تا بتوانید در فضایی نورانی قدم بزنید و مسافت‌های درون موزه را برای رسیدن به مکان‌های دلخواهتان طی کنید؛ زیرا این نورها نقش راهنمای بازدید کنندگان تا رسیدن به محل دلخواه را بر عهده دارند.

بازسازی نگارخانه ملی هنر آمریکا

بیش از 900 مجسمه که متعلق به قرن 12 میلادی هستند درون این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند که روشنایی اطراف آن‌ها از طریق نورهای طبیعی و خاص تأمین می‌شود.

در این گالری متعلق به قرن نوزدهم میلادی، آثار برخی از نقاشان به نام و مشهور مانند Monet، Renoir، Cézanne، Van Gogh، Gauguin به نمایش گذاشته شده‌اند. این نقاشی‌های منحصر به فرد و خیال انگیز بینندگان را ساعت‌ها مجذوب خویش می‌کنند، به گونه‌ای که می‌توانید بدون احساس گذر زمان ساعت‌ها محو آثار منحصر به فرد این نقطه از موزه باشید.

درون نگارخانه ملی هنر آمریکا چه آثاری قرار دارد؟

فضای باز و باغ نگارخانه ملی هنر آمریکا

باغ اطراف گالری نیز به عنوان یک فضای باز متفاوت یکی دیگر از مکان‌های مورد علاقه توریست‌هایی است که به نگارخانه ملی هنر آمریکا مراجعه می‌کنند. این باغ 6.1 هکتار داشته و در مجاورت ساختمان غربی موزه درختان زیبایی وجود دارند. گردشگران می‌توانند درون این باغ زیبا قدم بزنند یا از 17 مجسمه متفاوتی که از آثار درونی موزه انتخاب شده و درون باغ به معرض نمایش گذاشته شده‌اند بازدید به عمل بیاورند. همچنین Pavilion Café نیز پذیرای افرادی است که علاقه‌مند هستند یک نوشیدنی دلخواه را در فضای این باغ هیجان انگیز بنوشند و لذت سفرشان را چندین برابر کنند.

فضای باز و باغ نگارخانه ملی هنر آمریکا

با توجه به این که در این موزه رویدادهای مختلفی برگزار می‌شود، قبل از برنامه‌ریزی سفرتان تقویم موزه را بررسی کنید تا بتوانید از رویدادهای متنوع و جالب نیز بازدید به عمل بیاورید.

خلاصه

نگارخانه ملی هنر آمریکا برای علاقه‌مندان به هنر یک مکان خاص، متفاوت و منحصر به فرد است. درون این نگارخانه آثار هنری از جمله نقاشی‌ها و مجسمه‌های متفاوت نگه داری می‌شوند که ساعت‌ها می‌توانند بازدید کنندگان را مسحور کنند.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به واشینگتن دی سی و رزرو هتل به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید.