هتل سوسیسی در روستای ریترباخ آلمان

هتل سوسیسی در آلمان

آناهیتا جلال آبادی
21 آذر 1400
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
5 رای 4.875 / 5

هتل سوسیسی، شاید عجیب به نظر برسد اما واقعا هتلی با طراحی و تِم سوسیس وجود دارد. در تمام جهان هتل‌ها با طراحی‌های متفاوت وجود دارند. از هتل‌هایی با طراحی مدرن و شیک گرفته تا هتل‌های غاری، درختی و... که هم کدام طرفداران خاص خود را دارند. در ایران هم چندین هتل با طراحی منحصر به فرد وجود دارد. اگر می خواهید با تعدادی از این هتل ها آشنا شوید می توانید به مطلب «جالب ترین و منحصر به فردترین هتل های ایران» نگاهی بیاندازید. موضوع مطلب ما در مورد هتلی در آلمان است. هتلی که عاشقان سوسیس را به خود جذب کرده است. هتلی با طراحی منحصر به فرد و خاص در دنیا، که در کشور آلمان قرار دارد. هتلی با دکوراسیون سوسیس قطعا برایتان جذاب و جدید خواهد بود. این هتل در یکی از شهرهای کوچک آلمان قرار دارد. در ادامه بیشتر در مورد این هتل توضیح می‌دهیم.

 

نگاهی به هتلی عجیب در آلمان

 

اولین هتل سوسیسی جهان

اگر شما نیز از علاقه‌مندان سوسیس هستید اقامت در هتل سوسیسی برای شما جذاب خواهد بود. این هتل یا مهمانخانه Boebel Bratwurst در روستای کوچک ریترباخ در نزدیکی نورنبرگ، آلمان قراردارد. ایده طراحی این هتل مربوط به نسل چهارم یک خانواده قصاب است. کلاوس بوبل صاحب این هتل است و 48 سال سن دارد. در یک طرف ساختمان مغازه قصابی خانوادگی بوبل قرار دارد که قبلا کاهدان بوده و در حال حاضر تغییر کاربری داده است. در طرف دیگر هتل، ساختمانی قرار دارد که بوبل به همراه همسر و دوفرزندش در آنجا زندگی می‌کند.

فضای داخلی هتل سوسیسی

به طور کلی این هتل با تم سوسیس طراحی شده است. هتل دارای 7 اتاق با تخت و دیگر امکانات رفاهی است. بالشت‌ها، میزها، تزئینات دیوار و اتاق‌ها و هر آنچه که بتوان طرحی زیبا از سوسیس را در خلق کرد در این هتل دیده می‌شود. در این هتل سوسیس لحظه‌ای از یاد شما نخواهد رفت زیرا غذاها نیز بر پایه سوسیس طبخ می‌شود. جالب است بدانید با این که هتل دارای اتاق‌های زیادی نیست اما فضای مناسب برای جلسات کاری شما را دارد. یک رستوران در مرکز هتل قرار دارد که می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سرو کنید. در داخل هر اتاق کارتی قرار دارد که در صورت تمایل می‌توانید برای دعوت دوستانتان به این هتل از آن استفاده کنید. هتل آن را برای دوستان شما ارسال خواهد کرد.

 

اقامت در هتل سوسیسی در آلمان

 

منوی غذا در هتل سوسیسی

درست تصور کردید در این هتل حتی غذاها نیز با انواع سوسیس تهیه می‌شوند. قرار نیست در هتل سوسیسی استیک یا شنیسل آلمانی را سرو کنید، در این جا همه چیز با دستورات جادویی بر مبنای انواع سوسیس تهیه می‌شود. سوسیس  bratwurst فرانکوئینی که با گوشت و بخشی از روده‌ی خوک تهیه می‌شود نیز در منو غذایی هتل قرار دارد. در رابطه با سرو غذا در این هتل خیالتان راحت باشد زیرا غذاها به صورت روزانه طبخ می‌شود. طعم غذاها بسیار لذیذ و متفاوت است و بر اساس دستورات غذایی قدیمی تهیه می‌شوند. به طور خلاصه این جا دنیای سوسیس است. انواع سوسیس با طعم‌های متفاوت از جمله مزه‌ی فندق، قهوه، پنیر، شکلات، سیر و... در این هتل موجود است. در رستوران هتل سبک های مختلفی از سوسیس برتوورست  با فلفل قرمز، ترب کوهی یا با شکلات یا قهوه در داخل آن سرو می‌شود.

تاثیر هتل در میزان جذب گردشگران

افراد در سفر همیشه به دنبال کسب تجریبات جدید و کشف ناشناخته‌ها هستند. اگر از علاقه‌مندان به سفر باشید همواره در هتل‌هایی با دیوارهای کلاسیک سفید و یک طراحی روتین اقامت داشته‌اید. آن چیزی که گردشگران را جذب این روستا می‌کند طراحی متفاوت و منحصر به فرد است. بر طبق اظهارات بوبل روستای کوچک ریترباخ یک محل خاص برای جذب گردشگران نبود یا در مسیر آنها قرار نداشت. پس از افتتاح مهمانخانه هتل سوسیسی  Boebel Bratwurst در سپتامبر 2018 خیلی زود گردشگران زیادی به این روستا آمدند. او می‌گوید بسیاری از گردشگران در چهار ماه اول، از چین، ژاپن، نیجریه، فرانسه، ایتالیا، سوئد و اسپانیا به هتل من آمدند. عکس‌های بسیاری از این هتل در اینرنت وجود دارد. اگر وسوسه شدید که بلیط آلمان را خریداری کنید قبل از آن می‌توانید تمام فضای داخلی هتل را در اینترنت ببینید.

 

اتاق هتل سوسیسی در آلمان

 

چشم انداز مهمانخانه سوسیسی Boebel Bratwurst از نظر بوبل 

با توجه به منحصر به فرد بودن هتل سوسیسی و ایده طراحی، ساخت و حتی سرو غذا، بسیاری از افراد پیشنهادهای گسترش آن را به بوبل داده‌اند. متقاضیان زیادی وجود دارند که قصد زنجیره‌ای کردن این هتل را دارند اما صاحب هتل تاکنون راضی به انجام این کار نشده است. او قصد دارد صاحب یک هتل با محیطی گرم و صیمیمی داشته باشد. با مشتریانش صحبت کند و در کنار آن‌ها از کار و زندگی لذت ببرد. او به هیچ وجه به دنبال گسترش هتل نیست و از درآمد فعلی خود راضی است.

در نهایت اگر قصد سفر به کشور آلمان را دارید و به دنبال سفری متفاوت هستید، می‌توانید خود را به یک شب اقامت در این هتل دعوت کنید. بلیط هواپیما را می‌توانید به صورت اینترنتی خرید کنید اما رزرو هتل سوسیسی را مطمئن نیستم! به همین دلیل پیشنهاد می کنم حتما از قبل در این مورد تحقیق کنید.