هتل های فانتزی و عجیب دنیا

هتل‌های فانتزی و عجیب دنیا

آناهیتا جلال آبادی
22 دی 1400
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
5 رای 4.875 / 5

هتل‌های فانتزی و عجیب دنیا هتل‌هایی با طراحی و تِم منحصر به فرد هستند. این هتل‌ها تنها ظاهر متفاوتی دارند و از نظر کیفیت و خدمات با هتل‌های خوب دنیا برابری می‌کنند. اکثرا این هتل‌ها علاوه بر فضا و دکوراسیون خاص‌شان خارج از شهر و در فضایی فوق العاده قرار دارند. اغلب تورهای گردشگری هتل‌های معمولی را در پکیج‌های خود در نظر می‌گیرند. به همین دلیل برای اقامت در این هتل‌ها می‌توانید شخصا برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

 

هتل هایی با ظاهر منحصر به فرد و فانتزی

 

هتل‌های فانتزی و عجیبی که شما را حیرت زده‌ می‌کنند!

 صنعت گردشگری، صنعتی بزرگ و گسترده است. بخش بزرگی از این صنعت مربوط به هتل‌ها می‌شود. هتل‌ها در سراسر دنیا تنوع زیادی دارند. اکثر گردشگران هنگام سفر هتل‌ها را براساس خدمات کیفی‌شان انتخاب می‌کنیم. و شاید افراد کمی باشند که دکوراسیون و تم هتل برای‌شان اهمیت داشته باشد.

با این وجود هستند گردشگرانی که به دنبال سفرهای خاص و اقامت در مکان‌های خاص هستند. اغلب این افراد ترجیح می‌دهند در هتلی با فضای خاص اقامت داشته باشند تا هتل‌های معمولی. در ادامه این مطلب تعدادی از هتل‌های فانتزی و عجیب دنیا را معرفی می‌کنیم. اقامت در این هتل‌ها به دلیل فضای خاص و منحصر به فردشان تجربه‌‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. البته در ایران نیز تعدادی از این هتل‌ها وجود دارد. می‌توانید به مطلب «جالب‌ترین و منحصر به فردترین هتل‌های ایران» نگاهی بیاندازید و با تعدادی از آن‌ها آشنا شوید.

دهکده اقامت ‌هابیت در مونتانا

اگر ارباب حلقه‌ها را دیده‌اید و این سبک از فضا را می‌پسندید، اقامتگاه هابیت بهترین انتخاب برای شماست. اقامتگاه هابیت با الهام از فیلم ارباب حلقه‌ها توسط یک زن و شوهر ساخته شده است. در این اقامتگاه در تپه‌‌ای وسیع در ایالت مونتانا در غرب آمریکا قرار دارد. در اقامتگاه هابیت تمام جزئیات در نظر گرفته شده است و تمام وسایل دست ساز هستند. در این اقامتگاه خدمات خوبی به گردشگران ارائه می‌شود. همین طور امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد. شاید تعجب کنید اما این اقامتگاه تنها برای بزرگسالان است.

 

دهکده اقامتی هابیت

 

مهمان خانه هانگ نگا در ویتنام

مهمان خانه هانگ نگا در ویتنام قرار دارد. این مهمان خانه طراحی یکی از هتل‌های فانتزی و عجیب است که ظاهری منحصر به فرد دارد. خدمات این مهمان خانه مانند خدمات معمولی است که در هتل‌های سه یا چهار ستاره ارائه می‌شود. کرایه اتومبیل، صرافی، اینترنت و پذیرش 24 ساعته از خدمات این مهمان خانه هستند. ظاهر خانه هانگ نگا شبیه به خانه درختی عجیبی است. در معماری آن از طراحی‌های معمار معروف آنتونی گائودی الهام گرفته شده است. مهمان خانه هانگ نگا از جاذبه‌های توریستی ایالت دالات ویتنام است.

 

مهمان خانه هانگ نگا

 

هتل نوتوفاگوس در شیلی

هتل نوتوفاگوس بنای چوبی زیبا وسط جنگل در منطقه لوس ریوس در شیلی است. این هتل در منطقه حفاظت شده Huilo Huilo قرار دارد. هتل امتیاز بالایی در سایت‌های نظرسنجی دارد. از مهم‌ترین خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه، صندوق امانات و خشک شویی اشاره کرد. اتاق‌های هتل نمایی رو به جنگل دارند. طبیعت اطراف این هتل شگفت انگیز است و هتل خدمات درجه یکی ارائه می‌دهد. در این هتل سالن مخصوص اسپا نیز وجود دارد.

 

هتل نوتوفاگوس

 

هتل اکوهوس مریسی در گرجستان

این هتل در طبیعت بکر دهکده مریسی قرار دارد. فاصله این دهکده تا شهر باتومی 50 کیلومتر است. این هتل 5 کلبه اقامتی دارد. اندازه پنجره کلبه‌ها از حد معمول بزرگتر است. کلبه در ارتفاعات کوهستانی قرار دارد و چشم‌انداز آن خیره کننده است. در این هتل خدمات خوبی دریافت خواهید کرد. امتیاز گردشگران به این هتل بالا بوده است. در این هتل بیشتر غذاهای محلی سرو می‌شود.

 

هتل اکوهوس مریسی

 

هتل سوسیسی در آلمان

هتل سوسیسی یکی دیگر از هتل‌های فانتزی و عجیب است. این هتل بهشت کسانی است که به سوسیس علاقه دارند. هتل سوسیسی در شهر در آلمان قرار دارد. تمام اتاق‌ها و فضای هتل طراحی مخصوص خود را دارد و همه چیز به شکل سوسیس طراحی شده است. این هتل در روستای ریترباخ قرار دارد. طبیعتی زیبا که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. منوی غذاهای این رستوران اغلب بر پایه سوسیس است و هر غذایی که سرو می‌شود در آن از سوسیس استفاده شده است.

 

هتل سوسیسی

 

هتل لوین ایگلوت در فنلاند

این یک هتل رویایی است که با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست. هتل به صورت یک مجموعه سوئیت شیشه‌‌ای است. سوئیت‌های هتل به شکل حباب‌هایی در محیطی باز قرار دارند. آن‌ها دیوار و سقف ندارند و به جای آن تماما شیشه‌‌ای هستند. طوری که می‌توانید تمام مدت مناظر اطراف را تماشا کنید. این یک فرصت استثنایی برای تماشای شفق‌های شمالی است. در رستوران این هتل می‌توانید از انواع غذاهای اسکاندیناوی لذت ببرید. طبقه بالای رستوران سقفی شیشه‌‌ای دارد و آسمان به وضوح در معرض دید قرار دارد. تمام سوئیت‌ها به شیشه‌هایی مخصوص مجهز هستند تا به دلیل گرمای داخل بخار نگیرند و مانع چشم انداز زیبا نشوند.

 

هتل لوین ایگلات