هتل های ارزان باکو

هتل های ارزان باکو را بشناسید !

سفرمی
29 اردیبهشت 1398
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
14 رای 3.5 / 5

باکوی آذربایجان شهری نام آشنا و جذاب مملوء از طبیعتی تماشایی است که با قرارگیری در همسایگی ایران، مقصدی ایده آل برای سفر ارزان ایرانیان محسوب می شود! باکو با تلفیقی از سنت و مدرنیته، فرهنگی شبیه به مردمان ایرانی دارد که بی شک این فرهنگ مشابه، جاذبه هایی دیدنی خیره کننده و غذاهای لذیذ شما را حسابی شیفته ی خود می کند!

از آنجایی که باکو شهری توریستی است؛ دور از ذهن نیست که میان تعداد بیشماری از هتل های باکو سردرگم شوید. این شهر در طول سال گردشگران زیادی دارد. برخی از گردشگران با انتخاب فصل های کم توریست مانند زمستان ها سعی می کنند بلیط هواپیما ارزان و هتلی با قیمت پایین تر تهیه کنند. البته این هم راه خوبی است اما باکو مانند هر شهر دیگری تنوع زیادی در هتل دارد. بنابراین با کمی جست و جو می توانید هتل های ارزانی در این شهر رزرو کنید. هتل های ارزان باکو تا هتل های لوکس و هاستل های شهر با برخورداری از خدماتی مناسبی، میزبان شما خواهند بود تا بسته به میزان بودجه، سفری دلچسب را تجربه کنید! همراه سفرمی باشید تا چندی از بهترین هتل های ارزان باکو را بشناسید.

هتل های ارزان باکو

اقامت در هتل های ارزان باکو

هتل بیوک گالا باکو | Boyuk Gala Hotel

اگر در جستجوی هتلی ارزان و به صرفه در نزدیکی جاذبه های دیدنی باکو هستید؛ بیوک گالا میزبان شما خواهد بود! بیوک گالا از هتل های سه ستاره است که فضای شاد و آرام آن اقامتی خاطره انگیز را برایتان رقم می زند. برخی از اتاق ها در این هتل مناسب، چشم اندازی تماشایی از منظره ی دریا را به شما هدیه خواهند کرد. رستوران هتل نیز با برخورداری از منظره ی دریا، لذت شما را از صرف غذا دو چندان می کند.

بیوک گالا که از هتل های ارزان باکو است. هتل در منطقه تاریخی ایچری شهر و درست در فاصله ی اندکی تا مراکز خرید باکو و دیدنی های شهر واقع شده است. این هتل با جاذبه هایی همچون برج ماید، موزه هنر، قصر شیروان شاه و ... کمتر از 500 متر فاصله دارد. دسترسی آسان به مرکز شهر نیز از دیگر مزیت های اقامت در این هتل باکو است!

آدرس هتل بیوک گالا: باکو، منطقه قدیمی ایچری شهر، خیابان 68، خیابان میرزا منصور

هتل بیوک گالا باکو

هتل نور 2 | Nur-2 Hotel

نور-2 یکی دیگر از  هتل های ارزان باکو است که اقامت در آن هزینه های سفر به باکو را برای شما تا حد زیادی پایین می آورد! این هتل باکو با دارا بودن سه ستاره در منطقه Bailov واقع شده که اتاق های آن تماما دارای بالکنی مشرف به مرکز شهر و طبیعت است. فضای داخلی هتل کم شباهت به موزه های هنری و یا هتل بوک های باکو نیست! هتل نور 2 باکو با بهره گیری از چوب طراحی داخلی بی نظیری دارد تا شما در بدو ورود با فضایی گرم و خوشایند مواجه شوید.

طبخ انواع غذاهای محلی و بین المللی از مزایای هتل نور 2 باکو می باشد که هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. وجود 9 اتاق مدرن و متفاوت این هتل نیز که تماما با امکانات و خدماتی عالی پوشیده شده اند؛ اقامت در باکو را برای شما آسان می نماید. چشمه باکو از جاذبه های زیبایی است که در سفر به باکو نباید از آن غافل بمانید. این چشمه تنها در فاصله 5 دقیقه ای از شما واقع شده است.

آدرس هتل نور 2: خیابان 39 الدر و عبداله علی بیوولار

هتل نور 2 باکو

هتل نور 2 باکو

اقامت در هتل کرات این | Karat Inn Hotel

هتل کرات این باکو تماما شما را مجذوب خود می کند. این هتل سه ستاره با طراحی زیبا و دکوراسیونی شیک هیچ شباهتی به هتل های ارزان باکو ندارد! این هتل در تمام قسمت های خود دارای وای فای است تا احساس کنید در منزل خود به سر می برید. هتل کرات این با 11 اتاق لوکس و زیبا پذیرای شما خواهد بود تا اقامتی دلچسب را تجربه نمایید. امکانات موجود در اتاق ها همچون سیستم سرمایش و گرمایش، خدمات 24 ساعته خانه داری، مبلمان شیک، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی و ... شما را از اقامت خشنود می سازند.

هتل کرات این در بخش مرکزی شهر و در فاصله ی 200 متری از ایستگاه مترو واقع شده است. از این رو به وسیله مترو دسترسی به سایر نقاط شهر برای شما بسیار آسان خواهد بود. اگر بخواهید با کمی پیاده روی از این هتل به سمت جاذبه های شهر بروید؛ دیدنی هایی همچون سالن کنسرت حیدر علی اف، پارک زمستانی و ایستگاه اصلی باکو را انتخاب نمایید.

آدرس هتل کرات این: خیابان 175 سلیمان رحیم اف

اقامت در هتل کرات این | Karat Inn Hotel

اقامت در هتل کرات این | Karat Inn Hotel

اقامت در هتل کرات این | Karat Inn Hotel

هتل نمی باکو | Nemi Hotel

در بخش قدیمی شهر یکی از دیگر از هتل های باکو با چیدمانی زیبا خودنمایی می کند! در طراحی مبلمان و فضاهای داخلی هتل نمی تماما از رنگ کرم و قهوه ای و تنالیته های آنها استفاده شده تا میهمانان اقامتی گرم و دلنشین را سپری کنند. این هتل سه ستاره و میان رده دارای 21 اتاق است که مجهز به تمامی امکانات رفاهی می باشند.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر فصل تابستان را برای سفر به باکو انتخاب کرده اید در رستوران های تراس دار هتل نمی باکو، غذاهای لذیذ گرجی و آذری را نوش جان کنید! این هتل با منطقه قدیمی شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد. جاذبه هایی همچون شیروانشاه و ایستگاه قطار باکو در فاصله ی اندکی تا شما واقع شده اند. از فرودگاه حیدر علی اف تا هتل نمی باکو  نیز تنها 25 دقیقه فاصله می باشد.

آدرس هتل نمی: خیابان 9 میرزا ابراهیم اف

هتل-نمی-باکو-2

هتل دوپورت باکو | Du Port Hotel

دوپورت هم در دسته هتل های ارزان باکو قرار گرفته است. هتلی زیبا در قلب باکو که ساختمان و طراحی آن بسیار مجلل تر از دیگر هتل های باکو است! از رنگ های گرم همچون کرم و قهوه ای در طراحی داخلی این هتل استفاده شده است. با وجود خدمات و امکانات رفاهی که در سطح فوق العاده ای در این هتل فراهم شده، هتل دوپورت باکو از آن دسته هتل هایی است که هزینه های سفر شما را کاهش می دهد. در رستوران هتل انواع موزیک های زنده سنتی پخش می شود تا لذت صرف غذای لذیذ آذری را برای شما دو چندان کند. این هتل در میدان فواره باکو واقع شده و با باغ مالاکان تنها دو دقیقه فاصله دارد! با 5 دقیقه پیاده روی از هتل دوپورت باکو می توانید خود را به بلوار ساحلی باکو برسانید!

آدرس هتل دوپورت: خیابان 7 یوسف محمد علی اف

هتل دوپورت باکو

هتل دوپورت باکو

هتل دوپورت باکو

هتل تراس باکو | Terrace Hotel

هتل تراس باکو از دیگر گزینه های پیش روی شماست که با صرف هزینه ای کم می توانید اقامتی متفاوت را در آن تجربه کنید! همانگونه که از نام هتل مشخص است؛ این هتل به صورت روف گاردن است که دارای بالکن یا تراسی بزرگ می باشد! می توانید ساعتها در تراس هتل به تماشای شهر بنشینید. اتاق های هتل تراس باکو تماما به دکوراسیون و مبلمانی شیک مجهز شده و دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون های ال.سی.دی می باشند.

از دیگر امکانات موجود در این هتل ارزان و زیبای باکو می توان به حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، سرویس خدمات، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. از ویژگی های متمایز این هتل سه ستاره آن است که شما می توانید دوچرخه و یا ماشین را از هتل اجاره نموده و به گشت و گذار داخل شهر بپردازید. هتل تراس باکو در فاصله ی 900 متری از مرکز فرهنگی حیدر علی اف واقع شده و ایستگاه مترو هم در فاصله یک کیلومتری آن قرار گرفته است. مرکز باله و تئاتر آذربایجان نیز از جاذبه های باکو می باشند که تنها با پیمودن 2 کیلومتر می توانید به آنها برسید.

آدرس هتل تراس: خیابان B 10 بابک باکو

هتل تراس باکو | Terrace Hotel

هتل تراس باکو | Terrace Hotel

هتل کنسول باکو | Consul Hotel

کنسول هتلی میان رده در قلب شهر باکو است که در دسته هتل های ارزان باکو قرار گرفته و با سطح مناسب امکانات و خدمات، گزینه ای ایده آل برای اقامت در شهر است. این هتل سه ستاره دارای 31 اتاق متفاوت است که همگی با امکاناتی همچون تلویزیون، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی، مبلمان، سیستم تهویه و ... مجهز شده اند.

در رستوران هتل کنسول باکو می توانید انواع غذاهای اروپایی و آذربایجانی را با طعمی لذیذ نوش جان کنید. در رستوران هتل نیز هر روز صبجانه سرو می شود. این هتل در کنار پارک آتاتورک واقع شده و با دو دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه مترو برسید! مترو نیز شما را به تمامی جاذبه ها و دیدنی های شهر با هزینه ای اندک و در کوتاهترین زمان می رساند. باغ وحش باکو و استادیوم توفیق بهاراموف از دیگر جاذبه هایی هستند که در فاصله ی 7 دقیقه ای از هتل کنسول قرار دارند.

آدرس هتل کنسول: خیابان حسن علی اف 92C

هتل کنسول باکو | Consul Hotel

هتل کنسول باکو | Consul Hotel

هتل کنسول باکو | Consul Hotel

هتل ریوا | Riva Hotel

از دیگر هتل های باکو برای اقامت می توان هتل ریوا را معرفی کرد که در فاصله ی دو کیلومتری از مرکز فرهنگی حیدر علی اف واقع شده است. هتل ریوا هتلی میان رده و سه ستاره است که از رنگ های گرم در طراحی داخلی آن استفاده شده است. این هتل دارای 61 اتاق مجهز به مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشد. جاذبه هایی همچون پارک افسران، مرکز اپرا و باله آذربایجان کمتر از 4 کیلومتر با شما واقع شده است.

آدرس هتل ریوا: 19/69 ضیا بنیاد اف

هتل ریوا باکو

هتل اولد ایست | Old East Hotel

هتل اولد ایست هتلی ارزان و مقرون به صرفه در بافت قدیمی شهر است! این هتل در مجموع دارای 10 اتاق شیک و تمیزی است که با تجهیزاتی مدرن و مناسب پوشیده شده است. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای گرجی، آذری و بین المللی پذیرای شما خواهد بود تا طعم لذیذی از غذا را بر زیر زبانتان بیاورد.

از خدمات جذاب هتل اولد ایست می توان به سرویس های شاتل در صورت درخواست، تور های گردشی و کرایه دوچرخه اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید با پرداخت مبلغ کمی دور تا دور شهر را با دوچرخه بروید. هتل اولد ایست باکو در فاصله ی 100 متری پارک فیلارمونیک و مسجد محمد واقع شده است. کاخ شیروانشاه نیز که از برجسته ترین جاذبه های باکو محسوب می شود در فاصله ی 200 متری هتل اولد ایست قرار گرفته اند.

آدرس هتل اولد ایست: شهرک قدیم باکو، خیابان ایلیاس افندیوف

هتل اولد ایست باکو

هتل اولد ایست باکو

هتل اولد ایست باکو

بی شک اقامت در باکو با وجود چنین هتل های ارزانی تجربه ای لذت بخش خواهد بود! همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با دیدنی های شهر، اماکن تاریخی، مراکز خرید، هتل ها و رستوران ها و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده تا سفری آسوده و خاص را تجربه نمایید.