بیزینس کلاس کیش ایر

با خدمات بیزینس کلاس هواپیمایی کیش ایر آشنا شوید!

سفرمی
13 مرداد 1397
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
9 رای 4.5 / 5

بیزینس کلاس کیش ایر

همان طور که می دانید شرکت هواپیمایی کیش ایر، از جمله خطوط هوایی با کیفیت در داخل کشورمان است که امکان پرواز به مقاصد داخل کشور و همچنین تعداد محدودی از مقاصد خارجی را نیز برای افراد فراهم می نماید و به خاطر برخورداری از کترینگ عالی و با کیفیت از شهرت بسیاری برخوردار است. شرکت هواپیمایی کیش ایر به منظور بالا بردن رفاه و راحتی مسافرین و بهبود بخشیدن به سطح کیفی پرواز های خود، علاوه بر داشتن کلاس پروازی اقتصادی (Economy Class)، دارای بیزینس کلاس کیش ایر نیز در برخی پروازهای خود می باشد و بدین ترتیب این امکان را برای مسافران خود فراهم می آورد تا از خدمات و امکانات بیشتری در طول پرواز برخوردار بوده و سفری لذت بخش بر فراز آسمان را تجربه نمایند.

بیزینس کلاس کیش ایر

با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید تا با بیزینس کلاس کیش ایر آشنا شده و از خدمات ارائه شده در این کلاس پروازی آگاه شوید. شاید شما نیز پس از آشنایی با بیزینس کلاس کیش ایر تصمیم بگیرید، که با پرداخت هزینه ی بیشتر، سفری آسان تر، راحت تر و لذت بخش تر را تجربه نمایید.

کدام پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر، دارای بیزینس کلاس می باشند؟

در درجه ی اول لازم است بدانید که طبق استانداردهای تعریف شده در تمامی خطوط هوایی دنیا، کلاس پروازی بیزینس، نسبت به کلاس پروازی اقتصادی از امکانات و خدمات بیشتر و نسبت به کلاس پروازی درجه ی یک، از امکانات و رفاه و راحتی کم تری برخوردار است. بسیاری از خطوط هوایی داخل کشور، تنها دارای کلاس پروازی اقتصادی می باشند و تمامی مسافران آن ها از خدمات و امکاناتی یکسان و برابر برخوردار می گردند. لیکن شرکت هواپیمایی کیش ایر با دارا بودن ناوگان هوایی مجهز و با کیفیت، این امکان را برای مسافران خود فراهم آورده است تا در برخی مسیرهای پروازی، از رفاه و راحتی بیشتری برخوردار باشند و در این زمینه حق انتخاب داشته باشند. مسافران داخلی تهران- کیش و کیش- تهران، تهران- مشهد و مشهد- تهران می توانند، با پرداخت هزینه ی بیشتر به هنگام خرید بلیط، بلیط هواپیمای خود را از بیزینس کلاس کیش ایر خریداری نمایند و بدین ترتیب از امکانات و خدمات رفاهی بیشتری در طول مسافرت هوایی خود بهره مند شوند.

خدمات کیش ایر

بیزینس کلاس کیش ایر، چه مزایایی دارد؟

مسافرینی که با بیزینس کلاس کیش ایر سفر می کنند، در صندلی های راحت تری می نشینند. صندلی های بخش بیزینس کلاس کیش ایر، با فاصله ی بیشتری از یکدیگر قرار گرفته اند و همین مساله باعث می شود تا افراد از حریم خصوصی بیشتری بهره مند شده و بدین ترتیب از راحتی و آزادی عمل بیشتری برخوردار گردند. از طرف دیگر کیفیت و نوع پذیرایی از مسافران بیزینس کلاس کیش ایر متفاوت است و مسافرین این بخش، از بدو ورود به هواپیما مورد توجه مهمان داران هواپیما قرار می گیرند.

مزایای بیزینس کلاس کیش ایر

خدمات بیزینس کلاس کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر، به خاطر برخورداری از کترینگ عالی دارای شهرت بسیار می باشد و پذیرایی و سرویس دهی آن ها به تمام مسافران، از استانداردهای بالایی برخوردار است. حال تصور کنید که با بیزینس کلاس کیش ایر سفر خواهید کرد و کیفیت سرویس دهی و کترینگ در این بخش، بسیار بهتر از حالت معمول می باشد. مهمان داران در سه وعده ی صبحانه، نهار، شام از مسافران بخش بیزینس کلاس کیش ایر پذیرایی می کنند و با ارائه ی منوی غذا در وعده های نهار و شام، این امکان را برای مسافران فراهم می کنند تا غذای دلخواه خود را انتخاب نمایند.

خدمات بیزینس کلاس کیش ایر

غذاهایی که در این بخش به مسافران ارائه می شوند،  دارای 50 درصد گوشت سفید و 50 درصد گوشت قرمز می باشند و از کیفیتی خارق العاده برخوردارند. افراد در اوج راحتی و آسایش در صندلی های خود می نشینند و با خوردن غذایی باب طبعشان، از لحظه لحظه ی سفر خود لذت می برند.

خدمات بیزینس کلاس کیش ایر

ورود و خروج مسافران بخش بیزینس کلاس کیش ایر

معمولا زمان ورود و خروج کسانی که با بلیط بیزینس کلاس کیش ایر سفر می کنند نیز، متفاوت است. در این شرکت هواپیمایی همواره سعی بر این است تا مسافرانی که با کلاس پروازی بیزینس سفر می کنند، زودتر از هواپیما پیاده شوند و برای تحویل گرفتن بار و چمدان خود کم تر معطل شوند. همچنین به هنگام ورود به هواپیما نیز برای آنان اولویت هایی در نظر گرفته می شود تا از شلوغی و صف های طولانی در امان بوده و هر چه راحت تر و آسان تر به مقصد مورد نظر خود برسند.

ورود و خروج مسافران بیزینس کیش ایر

اگر شما نیز پس از خواندن این مقاله به بیزینس کلاس کیش ایر و خدمات ارائه شده در آن علاقه مند شده اید، می توانید در پرواز های بعدی خود این نوع بلیط هواپیما را خریداری نمایید تا سفری ایمن، مطمئن، آسان و راحت را تجربه نموده و از تک تک لحظات سفر هواییتان لذت ببرید. با سفرمی همراه باشید و به خواندن مقالات تهیه شده در این وبلاگ گردشگری ادامه دهید و بدین ترتیب سفرهای خود را با کیفیت و امنیت بیشتری تجربه نمایید.